Drogi Gościu. Nie jesteś zalogowany, bądź zarejestrowany na naszym forum, ale pomimo tego możesz tworzyć wątki i odpowiadać w tematach, z tym że wszystkie Twoje wiadomości będą musiały zostać ręcznie zatwierdzone przez Administratora. Z tego powodu zachęcamy Cię do założenia konta (bądź zalogowania), aby uniknąć tych ograniczeń.
Ranking użytkowników
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 10/21/24 uwzględniając wszystkie miejsca
-
Jeśli miałbyś uzyskać dokładną odpowiedź na jakiekolwiek pytanie, to o co byś zapytał? UWAGA! Każda osoba, która wypowie się w tym wątku i polubi główny post (post z pytaniem) może zgłosić się na serwerze do Mod+ po odbiór Legendarnej skrzynki i klucza do magicznych skrzynek. Dodatkowo każdemu użytkownikowi zostanie dodane 30 punktów reputacji na forum! (NAGRODY MOŻNA ODEBRAĆ TYLKO NA BIEŻĄCEJ EDYCJI!)10 punktów
-
Na sam początek zarzucę takim czymś: [15:23:00] [Render thread/INFO]: [System] [CHAT] [SVIP] diaxmen: wejde z mk [15:23:04] [Render thread/INFO]: [System] [CHAT] [SVIP] diaxmen: zrobie se Tworzysz MultiKonta, z premedytacją, po czym piszesz odwołanie, bez postarania się, zero skruchy, z opisem "tworzone przeze mnie multi konta.". Myślałeś, że co się stanie jak zrobisz multikonta? Będziesz sobie na nich grał i dalej prowokował ludzi? Werdykt według mnie jest jeden, do odrzucenia.6 punktów
-
To już drugie wydanie naszej gazetki "The RealCraft Times". Pojawiła się ona wyjątkowo o dzień szybciej, niż zamierzałem. Pamiętajcie, że gazetka jest formą rozrywki, dzięki której Wy Gracze jak i my Administratorzy możemy Was lepiej poznać. Nie chcę jej tworzyć w sposób drętwy, czyli dawać stek suchych informacji. Ma ona nas łączyć, a nie dzielić. Liczymy na Wasz pozytywny odbiór! Upiornego Halloween!6 punktów
-
Twój nick: CzystekGaming Nick administratora: jipsyy Ranga administratora: mod Zasługi [min. 3 konkretne powody]: 1. Jest aktywna. Zarówno na minecrafcie jak i na discordzie 2. Jest bardzo miła, nie ma przysłowiowego "kija w du**e" 3. Jak tylko jest na serwerze często, a wręcz bardzo często widać, że pomoga graczom jak tylko może.5 punktów
-
(waluta może czasem się nie stackować) ➜ zabijanie potworów na mapie halloweenowej [1 waluta, 30% szans na drop] ➜ eksploracja mapy [waluta może być schowana na obszarze mapy] ➜ zagadki na chacie (za odpowiedź 1 waluty] ➜ zagadki na mapie [w formie nagrody] ➜ w wyznaczonych miejscach [spadająca waluta na podanych koordynatach] ➜ eventy w stylu halloween [za zajęcie podium, 5-10 w zależności od miejsca] ➜ halloweenowe struktury na mapie surowcowej ➜ wykonywanie przepustki halloweenowej Wymiana waluty eventowej odbywa się dopiero po zakończeniu eventu. Wymiana jest przeprowadzana przez Moderatorów+. Listę przedmiotów do wymiany można znaleźć u lokalnego NPC pod /warp halloween Wymagane jest zakolejkowanie przedmiotów, które chce się kupić. Można to zrobić w wątku "Kolejka do wymiany waluty".5 punktów
-
Z okazji tegorocznego święta Halloween, życzę wam dzisiaj dużo zabawy i dużo zebranych cukierków! Pochwalcie się w komentarzach czy idziecie zbierać cukierki dziś i ile ich dziś zebraliście. Te życzenia złożył wam: ~eryter223 punkty
-
🎃 Halloweenowy Event 🎃 Przygotujcie się na mrożące krew w żyłach atrakcje, które czekają na Was w nadchodzący weekend! Strach i groza będą towarzyszyć Wam na każdym kroku! 👻 🦇 Harmonogram 🦇 Piątek 25.10.2024 18:00 - Otwarcie mapy 20:00 - Event Wyścig Łódek (motyw HALLOWEEN) 21:00 - Losowy Boss 00:00 - Zamknięcie mapy Zagadki na chacie co godzinę oraz losowe atrakcje, takie jak: Skrzynki z uzupełniającym się dropem (powtarzające się) PvP na 45 min (powtarzające się) Struktura schowana na mapie surowcowej Customowe potwory dające walutę eventową i nagrody Sobota 26.10.2024 10:00 - Otwarcie mapy 19:00 - Event Sponge Run (motyw HALLOWEEN) 21:00 - Losowy Boss 00:00 - Zamknięcie mapy Zagadki na chacie co godzinę oraz losowe atrakcje takie jak powyżej od 10:00 do 01:00. Niedziela 27.10.2024 10:00 - Otwarcie mapy 17:00 - Event Kolorki (motyw HALLOWEEN) 19:30 - Event Tor Przeszkód (motyw HALLOWEEN) 21:00 - Losowy Boss 00:00 - Zamknięcie mapy Zagadki na chacie co godzinę oraz losowe atrakcje takie jak powyżej od 10:00 do 00:00. Poniedziałek 28.10.2024 15:00 - Otwarcie mapy 18:00 - Event Licytacja Magazynów (motyw HALLOWEEN) 21:00 - Losowy Boss 00:00 - Zamknięcie mapy Zagadki na chacie co godzinę oraz losowe atrakcje takie jak powyżej od 15:00 do 00:00. Wtorek 29.10.2024 15:00 - Otwarcie mapy 19:35 - Event dynamiczny spleef (motyw HALLOWEEN) 21:00 - Losowy Boss 21:45 - Szukanie skrzynek na mapie (HALLOWEEN) 00:00 - Zamknięcie mapy Zagadki na chacie co godzinę oraz losowe atrakcje takie jak powyżej od 15:00 do 00:00. Środa 30.10.2024 15:00 - Otwarcie mapy 19:30 - Event Tor przeszkód (event halloweenowy) 21:00 - Losowy Boss 00:00 - Zamknięcie mapy Zagadki na chacie co godzinę oraz losowe atrakcje takie jak powyżej od 15:00 do 00:00. Czwartek 31.10.2024 15:00 - Otwarcie mapy 17:00 - Szukanie Skrzynek na mapie (motyw HALLOWEEN) 19:00 - Otwarcie Netheru 20:00 - Quiz na Forum 21:00 - Losowy Boss 00:00 - Zamknięcie mapy Zagadki na chacie co godzinę oraz losowe atrakcje takie jak powyżej od 15:00 do 01:00. Przygotujcie się na niezapomniane przygody i upiorne emocje! Do zobaczenia na mapie! 💀🦇3 punkty
-
Tak jak napisał casp, świadomie i z premedytacją wchodziłeś na multikontach. Twoje odwołanie nie pokazuje w żadnym stopniu, że zrozumiałeś swój błąd. Dodatkowo, pisanie na chacie ilu adminów już zwyzywałeś w swojej karierze oraz liczne prowokacje w naszą stronę – to wszystko Ci niezbyt pomaga. Przemyśl swoje zachowanie i jak to zrobisz, to spróbuj z kolejnym odwołaniem. Na ten moment odrzucam.2 punkty
-
2 punkty
-
Wszystko jest raczej wyjaśnione. Administratorka, nie napisała nic co mogłoby wiązać się z jej ukaraniem. Twoje wiadomości jasno pokazują twoje wulgarne podejście do nas Administracji czy serwera. Jeżeli chcesz pisać skargę to sam posyp pierw głowę popiołem i dopiero potem pisz skargi. I nie wyolbrzymiaj tak tego co piszą osoby na rangach Administracyjnych.2 punkty
-
2 punkty
-
Na tak, kiedys pisalam ale nie pamietam czy propozycja czy do adm na pv zeby na tartaku i kopalniach bylo to włączone, jakas odpowiedz dostalam ale nie pamietam jaka (esme ty tez troche nie rozumna jestes bo wydaje mi sie ze autor nie myslal o tym aby wlaczyc fly na eventsch, parkourze czy na spawnie pvp bo jednak jest to mapa z pvp wiec..)2 punkty
-
2 punkty
-
Chciałbym grać w fortnite z moimi beczuszkami @ jipsyyi @ avershale widze ze jedna juz sie wypina 😡😡😡😡2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Zimno. Bardzo zimno. Ale czego innego możemy spodziewać się w Halloweenowy wieczór? To tak jakbyśmy oczekiwali śniegu w czerwcu, pomyślał Oliver, czekając samotnie na przystanku na autobus. Po kilkunastu minutach czekania, w końcu z mroku wyłoniły się światła i zobaczył nadjeżdżającego busa. Wstał z ławeczki i zbliżył się do krawędzi zatoczki, jednak autobus nie zatrzymał się na niej i pojechał dalej. Nie da się opisać miny, która malowała się na twarzy Olivera. Był wściekły, bo nie wyobrażał sobie wracania do domu na pieszo pięć kilometrów, w dodatku gdzie jedyna droga prowadziła przez ciemny las. Chciał zadzwonić do mamy, aby po niego przyjechała, lecz jego telefon rozładował się chwilę temu, kiedy z nudów przeglądał TikToki w oczekiwaniu na busa. W pobliżu nie było żywej duszy, jedynie co słyszał to szum liści kołyszących się od podmuchów wiatru. Długo zwlekał z wizją powrotu do domu przez las, ale nie miał innego wyjścia, a nie chciał spędzić nocy, nocując na ławce. Każda myśl o tym lesie wprawiała Olivera w osłupienie. Masa legend i mitów, które o nim krążyły, powodowały szybsze bicie serca. Oliver w końcu zebrał się na odwagę i ruszył w stronę lasu. Nie miał innego wyjścia – autobus odjechał, a noc zapadała coraz głębiej. Przeszywające zimno potęgowało uczucie niepokoju. Szum liści wydawał się nienaturalnie głośny, a każdy krok na żwirowej ścieżce odbijał się echem, jakby coś czekało tylko na jego niepewność. Przemierzał ciemną, wąską ścieżkę, starając się nie zwracać uwagi na narastające napięcie. Ale wtedy, z oddali, usłyszał krzyk – krótki, urwany, jakby ktoś desperacko wołał o pomoc, a potem nagle zamilkł. Przystanął. Serce zaczęło mu walić, a powietrze wokół zdawało się gęstnieć. Mimo woli przyspieszył kroku. Z każdą minutą czuł, jak narasta w nim przerażenie. Czy to tylko wyobraźnia, czy może coś naprawdę czaiło się w mroku? Kiedy zdawało mu się, że opanował nerwy, nagle na ścieżce przed nim pojawiła się ona. Dziewczynka w białej koszuli, stojąca nieruchomo, jakby wyrwana z innej rzeczywistości. Oliver zatrzymał się w miejscu, sparaliżowany strachem. Ich oczy spotkały się na krótki moment, ale nim zdążył zareagować, dziewczynka zniknęła, jakby nigdy tam nie stała. Panika zawładnęła jego ciałem. Nie myślał już racjonalnie, po prostu zaczął biec. Przebijał się przez gęstwiny, słysząc za sobą złowrogie trzaski gałęzi i szelest liści. Miał nieodparte wrażenie, że ktoś – a może coś – go śledziło, obserwowało każdy jego ruch, choć za plecami nie dostrzegał nikogo. Po kilku minutach szaleńczego biegu, wyczerpany, wybiegł z lasu i w końcu dotarł do swojego domu. Przyspieszonym oddechem próbował uspokoić pulsujące w skroniach serce. Wyciągnął klucze z kieszeni i z trudem wsunął je do zamka, ale... drzwi już były otwarte. Coś było nie tak. Weszło w niego jeszcze większe przerażenie, gdy wszedł do ciemnego domu. Wołał rodziców, ale nikt nie odpowiedział. Krok za krokiem przesuwał się po korytarzu, w końcu dotarł do kuchni. Na blacie zauważył ciemnoczerwoną plamę. Krew. A na lodówce wbity nóż. Jego oczy powoli przesunęły się w stronę kartki przymocowanej do drzwi lodówki. Na niej widniał napis, niechlujnie napisany krwią: "ON TU JEST!". Oliver poczuł, jak ziemia usuwa mu się spod nóg. Odruchowo wybiegł z domu, kierując się do sąsiadów, ale tam zastał tylko ciemność. Nikt nie odpowiadał na jego desperackie pukanie do drzwi. W panice pobiegł w stronę starej budki telefonicznej, jedynego miejsca, gdzie mógł wezwać pomoc. Wrzucił drobniaki, podniósł słuchawkę i wybrał numer 911. Telefon zaczął dzwonić, ale po kilku sygnałach odebrało coś, co brzmiało jak człowiek, choć nie do końca. Zamiast wyraźnych słów, usłyszał powarkiwania, niezrozumiałe dźwięki. A potem z miejsca, gdzie wkładał monety, zaczęła wypływać krew. Zamarł. Powoli odwrócił się w stronę lasu. Tam stała ona – dziewczynka w białej koszuli, patrząca na niego tym samym pustym spojrzeniem. W panice odłożył słuchawkę, obrócił się na pięcie i... nagle znalazł się z powrotem w lesie. Nie wiedział, jak to możliwe, nie wiedział, gdzie jest. Czuł, jak wpada w histerię, biegł na oślep przez gęstwinę, ale każda ścieżka prowadziła donikąd. Mimo to, ciągle widział ją – dziewczynkę, pojawiającą się za każdym rogiem, wpatrującą się w niego. W końcu, po długim biegu, wybiegł z lasu i znalazł się na swoim osiedlu. Było cicho, zbyt cicho. Latarnie nie świeciły, tylko księżyc oświetlał jego drogę. Podszedł na przystanek autobusowy z nadzieją, że może uda się stąd uciec, ale zamiast rozkładu, wisiała tam kolejna kartka z napisem "ON PO CIEBIE IDZIE". Łzy napłynęły mu do oczu, a przerażenie sparaliżowało ciało. Z każdej strony widział tylko ten sam las. Wreszcie zauważył ją po raz kolejny – dziewczynkę, tym razem wskazującą na niego palcem tak, jakby chciała mu coś pokazać, dać do zrozumienia, aby się obrócił. Oliver nie miał wyjścia, musiał się odwrócić. Za nim stała ciemna postać z czerwonymi oczami. Złapała go za szyję zimnym chwytem i zaczęła dusić. Czuł, jak życie uchodzi z jego ciała. Nagle ocknął się, cały zlany potem, w swoim łóżku. Była 8:00 rano, środa, 31 października. To wszystko był tylko koszmar. Ale czy na pewno?2 punkty
-
Siema siema na pewno się nie możecie się doczekać kiedy znów będę grać na serwerze . Mam dużo do powiedzenia zmieniłem się wyleczyłem się od choroby kleptomani więc na nowej edycji już nie będzie okradania ludzi. Nie mogę się doczekać kiedy znów będę grać z wami . Chciałbym przeprosić cały zarząd serwera oraz graczy których oszukałem i okradłem więc zrozumiałe że nie warto . Od nowej edycji myślę nad zmianą Niku żeby nie przypominały się stare czasy . Życzę miłego dnia 😉😉😉1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Na nie. Z mojego wywiadu wynika, że wielokrotnie chwaliłeś się dużej liczbie osób, że posiadasz doomsdaya i to nie od wczoraj, tylko najmarniej od kilku miesięcy. Jest u nas jasno napisane - za udowodnienie SAMEGO POSIADANIA injecta jest perm, przecież większość osób z tej edycji zna przynajmniej jedną osobę (a przynajmniej z opowieści innych osób), u której doszło do takiej sytuacji, dlatego za współpracę z osobą, która sprawdza gracza i przyznanie do posiadania injecta jest - jak to nazwę ulga - czyli ban na 4 tygodnie. Porównując 4 tygodnie do czasu trwania jednej edycji to ten czas jest stosunkowo krótki i na korzyść gracza; zawsze po banie może wrócić na serwer. Kolejnym argumentem, który mocno wpłynął na nie było zachowanie po dostaniu bana. W wielkim skrócie - próbowałeś przeprowadzić manipulację, która miała doprowadzić do sytuacji, która jest uznawana za faworyzację gracza. Kilkudziesięciominutowe próby mówiąc, że dostałeś bana za niewinność, że jeżeli się przyznałeś to nie powinieneś mieć "tak długiej blokady", że powinniśmy Ci zdjąć blokadę oraz ciągle Ciebie obserwować, żeby "udowodnić" że z niego nie korzystasz, że jesteś grzeczny na serwerze (to czemu masz tyle upomnień i banów z konkretnymi, bardzo interesującymi wpisanymi powodami), a tak na deser że gdybyś wiedział że dostaniesz bana na 28 dni to byś się nie przyznał do doomsa (i tak byśmy u Ciebie go znaleźli 😉. Przekazałam to, co napisał do mnie jeden z administratorów - nieeeeee. "Ania zawołaj Pomidora" - Kamil to samo powiedział. Casp przyszedł, też omówił z Tobą sytuację, ale bezskutecznie, zapętlenie trwało dalej. Później kolejny raz, w inny sposób próbowałam z Tobą rozmawiać. Wiadomo jaki komunikat otrzymałam w formie odpowiedzi. Inject to inject - tyle w temacie. Chyba nie jest potrzebna dalsza rozprawka, to nie matura.1 punkt
-
1 punkt
-
Kiedy pracowałem w restauracji na kuchni, to tam wszystko szło do jednego wora, resztki jedzenia, rękawiczki, folia aluminiowa, jakieś kartony, odpady BIO. W większości restauracjach szczególnie na kuchni segregacja nie istnieje. A u siebie w domu segreguję śmieci na tyle na ile mogę.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Mam rozumieć, że tutaj to też Twój brat wszedł i zaczął wyzywać drugiego Gracza? Oficjalnie informuję, że jeszcze jeden taki występek, a zostaniesz ukarany blokadą na 14 dni bez możliwości odwołania (tyczy się to również serwera Discord, z tym że tam będzie jedynie mute na 14 dni. Odwołanie odrzucam1 punkt
-
Tak mam takie które wykonałem w 5 klasie na plastyce. Pani sama tak powiedziała!1 punkt
-
NA NIE XDDDD chłopie @bejmianekjuz pokazał twój zerowy brak kultury do jego osoby więc nie tłumacz się "bratem"1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
pykanie w fortinajti z beczuszka jedna, bo druga sie wypiela i bardzo brzydko zrobila1 punkt
-
1 punkt
-
chciałabym wiedzieć czy zebra jest biała w czarne paski czy czarna w białe paski 😭1 punkt
-
Najpierw się odniosę do twojej postawy wobec Administracji serwera. Oczywiście pomijając to, że ogólnie trzymasz się środowiska, które prowokuje Administrację pisząc pewne rzeczy na publicznym (a tak szczerze - mamy z tego bekę, więc dzięki za dodanie dodatkowej rozrywki). Od dawna odnosisz się do nas z pogardą, często w sposób wulgarny [21:18:16] [Render thread/INFO]: [System] [CHAT] [$][SVIP] MajonezoPL: nara widac jak administracja pomaga gracza, j¤¤¤¤ takie coś nara [20:21:37] [Render thread/INFO]: [System] [CHAT] [$][SVIP] MajonezoPL: nie powinny zniknac przez przynajmniej kilka minut ale nagle usuwanie to nie moja już wina a serwera [19:05:48] [Render thread/INFO]: [System] [CHAT] [$][SVIP] MajonezoPL: zadania jak zwykle nie ruszone kurfa ale technik pracuje tak tak [19:54:00] [Render thread/INFO]: [System] [CHAT] [$][SVIP] MajonezoPL: j¤¤¤¤ taki event Render thread/INFO]: [System] [CHAT] [$][SVIP] MajonezoPL: ale administracja ma to w du**e jak zwykle i wola zrobic event i wyjebane Render thread/INFO]: [System] [CHAT] [$][SVIP] MajonezoPL: prawda zabolala az upo dostalem [18:27:23] [Render thread/INFO]: [System] [CHAT] [$][SVIP] MajonezoPL: jeb*c taka pomoc [18:30:40] [Render thread/INFO]: [System] [CHAT] [RealCraft] A:MajonezoPL: ale nikt nie pokwapi sie do pomocy bo graczy ma sie w du**e [20:20:25] [Render thread/INFO]: [System] [CHAT] [$][SVIP] MajonezoPL: a jest ktoś z wyzszej rangi co może bo r6ntz nie ogarnia [20:22:00] [Render thread/INFO]: [System] [CHAT] [$][SVIP] MajonezoPL: K¤¤¤¤ zdechlem i zniknal mi p¤¤¤¤¤¤¤¤ super kilof a ten pi*****i ze to moja wina bo bylo usuwanie [21:54:03] [Render thread/INFO]: [System] [CHAT] [$][SVIP] MajonezoPL: k¤¤¤¤ j¤¤¤¤¤ zadania dalej nie dzialaja Tak jak aversh wyżej wysłał Oczywiście żeby nie było że użyłam słowa żydzić, zawsze mogłam użyć cyganić cyganić - Słownik SJP To sformułowanie także bierze się z literatury polskiej, gdzie mniejszość w Polsce od dawna była znana ze swoich umiejętności odnośnie handlu, lichwiarstwa i innych interesów, co jest dobrze przedstawione w "Lalce" Bolesława Prusa "[...] Pan panu Łęckiemu da trzydzieści tysięcy rubli… a on panu ułatwi interes może na sto tysięcy rubli… Git!… Ja panu dam licytanta, co on za piętnaście rubelków podbije cenę domu. Bardzo porządny pan, katolik, tylko jemu nie można dawać wadium do ręki… Ja panu dam jeszcze jakie dystyngowane dame, co także za dziesięć rubelków będzie podbijać… Ja mogę dać jeszcze z pare Żydki, po pięć rubelków… Zrobi się taka licytacja, co pan może zapłacić za ten dom choćby sto pięćdziesiąt tysięcy i nikt nie zmiarkuje, jaki jest interes…[...]" "[...] W ogóle, może od roku, uważam, że do starozakonnych rośnie niechęć; nawet ci, którzy przed kilkoma laty nazywali ich Polakami mojżeszowego wyznania, dziś zwą ich Żydami. Zaś ci, którzy niedawno podziwiali ich pracę, wytrwałość i zdolności, dziś widzą tylko wyzysk i szachrajstwo. Słuchając tego, czasem myślę, że na ludzkość spada jakiś mrok duchowy, podobny do nocy. [...]" Sformułowanie jak najbardziej zostało użyte okej, patrząc, że gracz, do którego był skierowany zwrot próbował wymusić na innych graczach oddania korzyści majątkowej w postaci kilofa za darmo. [21:28:06] [Render thread/INFO]: [System] [CHAT] [$][SVIP] MajonezoPL: zyd to frajer zyd to buc zyje po to by go tłuc Eeem, tutaj nie widzę słowa "żydzić", a prędzej Tak dodam tylko pewien przykład z definicją [00:03:36] [Render thread/INFO]: [System] [CHAT] [$][SVIP] MajonezoPL: a obok jajko czarnucha1 punkt
-
Byłby to slazyltag, obchodzony 10 i 11 stycznia. Taka gwiazdka tylko w styczniu, bo wtedy nie ma fajnych świąt. Święto ma na celu częściowo uczczenie ducha slazyl gościa którego wygląd składa się z brody, tenisówek i skórzanego płaszcza. Naśladując Świętego Mikołaja, dostarcza prezenty magiczną furgonetką prowadzoną przez Dobermany o nazwach Trasher, Smasher, Rancid, Rages Slayer i Rabies. Wchodzi do domów, żeby roznosić prezenty przez toaletę. Dekoruje się łazienki szkieletami i drutem kolczastym, a mleko i ciasteczka wrzucają slazyl gościowi do toalety. Dostarczone prezenty to wyrzucone prezenty, których nikt nie chciał z Bożego Narodzenia.Tradycyjna muzyka slazyltag składa się z grindcore'u. Kolędnicy śpiewają także grindcore'owe wersje świątecznych utworów. Na slazyltag tradycyjnie je się śmieciowe jedzenie. Specjalnością jest Slazylwurst składający się z sera, bekonu, przetworów mięsnych i innych śmieciowych potraw włożonych w kiełbasę. Ogląda się wtedy slazyltagowy film o nazwie ,,The Night Before Slazyltag"1 punkt
-
O godzinie 21:00 każdego dnia eventu, będzie pojawiał się Boss na przygotowanej do tego arenie. Teleportacja następuje poprzez użycie komendy /warp bossEvent lub po dostaniu się do areny eksplorując mapę halloweenową. Bossy to silne i wytrzymałe potwory, które najlepiej pokonać w grupie. Główną nagrodę za zabicie Bossa zdobywa osoba, która zadała najwięcej obrażeń. Nagrodą jest specjalny przedmiot, posiadający unikatowe efekty. Dodatkowo podczas atakowania Bossa, ten co jakiś czas będzie wyrzucał losowy drop z Legendarnej Skrzynki. Co kilkanaście minut na mapie halloweenowej będą pojawiały się customowe potwory, które mają lekko wzmocnione statystyki (obrażenia, zdrowie). Konsekwencją zabicia moba jest szansa na wypadnięcie z niego waluty eventowej i możliwego dropu z puli przedmiotów z Cobblexa. Na mapie halloweenowej w dwóch różnych miejscach, ulokowane są skrzynki, które przez większość czasu są zablokowane. Losowo podczas dnia następuje ich otwarcie. Proces otwierania skrzynki trwa kilka minut, więc dojście do skrzynki w najszybszym czasie nie oznacza zdobycia nagrody. Skrzynki zawierają przygotowaną przez Administrację zawartość, która losowo zostaje wybrana przez system. Skrzynki mogą otwierać się kilka razy w ciągu dnia. Na czas eventu będzie możliwa do wykonania Przepustka Halloweenowa. Zdobyć w niej można walutę eventową, żetony i inne ciekawe nagrody oraz cały set Łowcy Nagród. Dla przypomnienia ten Set umożliwia zdobycie trofeum z Gracza (szansa 30%), dodaje +2 grabieży oraz jest zrobiony z netherytu. Pod koniec przepustki otrzymuje się również kartę kolekcjonerską. Przepustka Halloweenowa oprócz aktualnych questów, posiadać będzie nowe, przygotowane pod event questy, które mamy nadzieję, że urozmaicą wykonywanie zadań. Również na mapie halloweenowej można napotkać różne NPC, jeden od krótkiego info o evencie, drugi pokazuje sklep eventowy oraz dwa pozostałe, oferujące zadania. Jeden z nich ma przygotowane dla Was zadania indywidualne, które należy wykonać w czasie 12 godzin. Po tym terminie zadanie się kończy i pojawia się nowe zadanie. Za wykonanie zadania przewidziana jest nagroda. Ostatni NPC oferuje zadania grupowe. Wziąć w nich udział może każdy, a jeśli zadanie zostanie wykonane, każda osoba, która przyczyniła się do wykonania zadania, otrzyma nagrodę. Po 24 godzinach od pojawienia się zadania pojawia się nowe. Oprócz atrakcji na mapie halloweenowej przygotowaliśmy coś również dla odkrywców i poszukiwaczy przygód. Codziennie podczas trwania eventu Halloween 2024, będzie chowana co najmniej jedna struktura na mapie surowcowej. Informacje o niej zostaną dokładnie przedstawione na kanale "Struktury" na Discordzie. W strukturach można znaleźć fajne nagrody oraz walutę eventową. Również nie zapomnieliśmy o eventach. Codziennie (min. raz dziennie) będzie organizowany event w motywie Halloween (nie zmienia to przebiegu eventu, a jedynie wygląd eventu). Jeżeli Gracz wygra eventu lub znajdzie się w podium, otrzyma walutę eventową oraz więcej punktów eventowych liczonych do /topeventy. Od momentu otwarcia mapy do jej zamknięcia co godzinę na chacie będzie pojawiać się zagadka. Za udzielenie jako pierwszy odpowiedzi otrzymuje się walutę eventową. Możliwe jest uzyskanie dodatkowego dropu z puli przedmiotów Epickiej Skrzynki. Zagadki również będą umieszczone na mapie halloweenowej. Zazwyczaj będą schowane w pulpitach, a ich rozwiązanie może dać dostęp do zablokowanych miejsc na mapie. Również niektóre zagadki oferują vouchery na nagrody, które później można wymienić u dowolnego Moderatora+. Niektóre zagadki mogą odnosić się do zagadek na Forum (w dziale "Zagadki", będą tam poddziały zabezpieczone hasłem, które są rozwiązaniami zagadek). Większość zagadek oferuje nagrody tylko dla pierwszej osoby, która udzieliła odpowiedzi, natomiast są też takie, które gwarantują większej ilości osób przedmioty lub inne, ciekawe itemy. Na mapie halloweenowej będą miejsca, która są zablokowane. Dostęp do nich można uzyskać tylko poprzez rozwiązanie odpowiedniej zagadki. Po odblokowaniu Gracz, który rozwiązał zagadkę może, natrafić na ekskluzywne nagrody, które tam są. Można to porównać do ukrytego skarbca, a kto pierwszy złamie szyfr, ten jest wygranym. Od czasu do czasu na mapie halloweenowej będzie włączane PvP. Jeśli Gracz zginie na mapie halloweenowej, nie traci itemów, jednak jakakolwiek forma śmierci na mapie powoduje, że Gracz przez najbliższe kilka minut nie będzie się mógł na nią teleportować. PvP włączane jest cyklicznie, więc od momentu otwarcia mapy w danym dniu do jej zamknięcia, PvP może być włączone kilkukrotnie.1 punkt
-
1 punkt
-
Bardzo fajny pomysł z tą gazetką!! a te naleśniki to mógłbyś mi zrobić 😋 Czekam na kolejne wydanie!!! ♥️1 punkt
-
1 punkt
-
Oznaczenia: <> - wartości musi zostać podana [ ] - podanie wartości nie jest wymagane (opcjonalnie) /about - wyświetla komunikat tekstowy, który może zostać dowolnie zmieniony w folderze pluginu /ac <wiadomość> - wysyła wiadomość do wszystkich graczy posiadających operatora serwera (/op). Alias(y): /helpop, /amsg /action <opis akcji> - opisuje daną akcję w kontekście gracza. Alias(y): /me, /describe /adventure [nick] - przełącza w przygodowy tryb gry. Alias(y): /adventuremode, /gma, /gm 2, /gm adventure /afk [nick] - przełącza w tryb AFK. Ta komenda ma kilka dodatkowych funkcji, które można zmienić w pliku konfiguracyjnym (config.yml). Alias(y): /away /alts <nick> - wyświetla listę kont, które logowały się na serwer przy użyciu tego samego adresu IP /antioch - w miejscu, w które patrzy się gracz pojawia się TNT, które po kilku sekundach wybucha. Alias(y): /grenade, /tnt /anvil - otwiera GUI kowadła /back [nick] - teleportuje do poprzedniej lokalizacji, która została zmieniona na wskutek użycia takich komend jak: /tp, /spawn, /warp. Alias(y): /return /backup - tworzy kopię zapasową serwera /bal [nick] - wyświetla stan konta. Alias(y): /balance, /money /baltop [strona] - wyświetla ranking graczy z największą ilością pieniędzy. Alias(y): /balancetop /ban <nick> <powód> - permanentne zablokowanie gracza na serwerze /banip <nick/adres IP> <powód> - permanentne zablokowanie danego adresu IP /bc <wiadomość> - wysłanie na chat ogłoszenia. Domyślny prefix to "[Ogłoszenie]", więc przy próbie wysłania wiadomości np. "hej" wyświetli się taki komunikat: "[Ogłoszenie] hej". Alias(y): /bcast, /broadcast, /shout /bcw <świat> <wiadomość> - wysyła ogłoszenie na chat na poszczególnym świecie. Alias(y): /bcastw, /broadcastworld, /shoutworld /beecannon - w miejscu, w które patrzy się gracz wystrzeliwana jest pszczoła, która wybucha (nie niszczy terenu). Alias(y): /beezooka /bigtree <tree/redwood/jungle/darkoak> - w miejscu, w które patrzy się gracz pojawia się wybrane drzewo. Alias(y): /largetree /blocks - konwertuje itemy na bloki. Czyli trzymając np. 63 sztuki węgla, to zostaną one przekonwertowane na 7 bloków węgla. Działa to na każdym itemie, który może zostać przerobiony na blok. Alias(y): /condense, /compact, /toblocks /book [author/sign/title/unsign] [wartość] - pozwala zamienić podpisaną książkę na taką, w której ponownie będziemy mogli pisać i na odwrót. Wartość "author" pozwala samemu wpisać to co będzie wyświetlane po najechaniu na książkę w linijce "Autor". "Title" pozwala zmienić tytuł książki, a "sign/unsign" na przełączenie trybu książki - podpisana/niepodpisana /bottom - przenosi na najniżej położony blok w miejscu, w którym stoisz /break - niszczy blok, na który patrzysz /burn <nick> <czas w sekundach> - podpala określonego gracza, na określony czas /butcher <typ moba> [promień] [świat] - zabija wszystkie określone moby. Opcjonalnie można podać zasięg działania komendy i świat, na którym zwierzęta zostaną zabite /cartographytable - otwiera GUI stołu kartograficznego. Alias(y): /carttable /changems <mob> [opóźnienie] - zmienia typ spawnowanego moba w spawnerze mobów, na którego się patrzymy. Można opcjonalnie ustawić też opóźnienie z jakim ustawiony mob będzie się respić. Alias(y): /spawner, /mobspawner /ci - czyści cały ekwipunek (bez zbroi, jeśli jest założona). Alias(y): /clean, /clear, /clearinvent, /clearinventory /ck <nazwa kitu> <opóźnienie> - tworzy kit (zestaw) z rzeczy, które aktualnie znajdują się w Twoim ekwipunku. Alias(y): /createkit, /kc, /kitcreate, /createk /clearconfirm - jeśli będzie przełączone na tak, będziesz otrzymywać potwierdzenie czy na pewno chcesz wyczyścić ekwipunek komendą do czyszczenia ekwipunku. Alias(y): /clearconfirm, /clearconfirmon, /clearconfirmoff, /clearinventoryconfirmtoggle, /clearinventoryconfirmoff /compass - pokazuje kierunek, w którym się patrzysz /coords - pokazuje takie informacje jak: świat na którym się znajdujesz, koordynaty X, Y, Z, kąt nachylenia głowy /craft - otwiera stół rzemieślniczy. Alias(y): /wb, /wbench, /workbench /createhome <nazwa> - w miejscu, w którym stoisz ustawia punkt teleportacyjny, do którego możesz się tylko Ty teleportować. Alias(y): /sethome /createjail <nazwa> - tworzy więzienie, do którego można wtrącić gracza. Alias(y): /setjail /createwarp <nazwa> - w miejscu, w którym stoisz ustawia punkt teleportacyjny dostępny dla każdego. Alias(y): /setwarp /creative - przełącza w kreatywny tryb gry. Alias(y): /creativemode, /gmc, /gm 1, /gm creative /customtext - pozwala na tworzenie customowych komend, po których wpisaniu wyświetli się zdefiniowana przez nas wiadomość /day- ustawia na mapie dzień /deletekit <nazwa> - usuwa wybrany kit. Alias(y): /delkit, /remkit, /rmkit /delhome <nazwa> - usuwa wybrany dom. Alias(y): /remhome, /rmhome /delignore <nick> - usuwa osobę z listy przez nas ignorowanych. Alias(y): /remignore, /rmignore, /unignore /deljail <nazwa> - usuwa wybrane więzienie. Alias(y): /remjail, /rmjail /delwarp <nazwa> - usuwa wybrany warp. Alias(y): /remwarp, /rmwarp /depth - pokazuje ile nad lub pod poziomem morza jesteś. Alias(y): /height /direction - pokazuje w jakim kierunku obecnie się patrzysz /disposal - otwiera GUI kosza, gdzie po jego zamknięciu itemy znikają. Alias(y): /trash /durability - pokazuje stopień zużycia trzymanego przedmiotu. Alias(y): /dura /creative - przełącza w kreatywny tryb gry. Alias(y): /creativemode /eat - uzupełnia pasek głodu. Alias(y): /feed /enderchest- otwiera enderchesta. Alias(y): /ec, /echest /eco <give/reset/set/take> <*/**/nick> <ilość> - zarządzanie pieniędzmi graczy. Jedna gwiazdka oznacza wszystkich graczy online na serwerze. Dwie gwiazdki wszystkich graczy zarejestrowanych na serwerze (mogą być offline) Alias(y): /economy /creative - przełącza w kreatywny tryb gry. Alias(y): /creativemode /editsign set <numer linii> <tekst> - ustawia tekst na tabliczce w danej linijce (można używać formatowania tekstu). Alias(y): /sign /editsign clear <numer linii> - czyści całą wybraną linijkę. Alias(y): /sign /editsign copy [numer linii] - kopiuje całą lub tylko wybraną linijkę tekstu. Alias(y): /sign /editsign paste [numer linii] - wkleja całą lub tylko wybraną linijkę tekstu. Alias(y): /sign /elixer <clear/apply> - clear - czyści wszystkie efekty z trzymanej mikstury. Apply - nakłada na Ciebie wszystkie efekty, które posiada mikstura bez konsumpcji mikstury. Alias(y): /potion /elixer effect:<efekt> power:<moc efektu> duration:<czas trwania> - tworzy miksturę z podanym efektem, mocą oraz czasem trwania. Alias(y): /potion /eat - uzupełnia pasek głodu. Alias(y): /feed /email read [strona] - pokazuje wysłane do nas maile. Alias(y): /mail, /memo /email clear [numer] - usuwa wszystkie lub wybrane maile. Alias(y): /mail, /memo /email send <nick> <wiadomość> - wysyła do gracza maila. Alias(y): /mail, /memo /email sendall <wiadomość> - wysyła wszystkim graczom maila. Alias(y): /mail, /memo /email sendtemp <nick> <czas wygaśnięcia> <wiadomość> - wysyła do gracza maila, który po określonym czasie wygaśnie. Alias(y): /mail, /memo /email sendtempall <czas wygaśnięcia> <wiadomość> - wysyła wszystkim graczom maila, który po określonym czasie wygaśnie. Alias(y): /mail, /memo /enchant <nazwa enchantu> <moc> - zaklina trzymany w ręku przedmiot. Alias(y): /enchantment /endersee <nick> - otwiera podgląd enderchesta wybranego gracza (można manipulować przedmiotami) /entities - pokazuje informacje o bytach na wybranych światach. Dodatkowo: czas pracy serwera, obecne TPSy, maksymalną pamięć RAM, alokowaną pamięć RAM oraz wolną pamięć RAM. Alias(y): /gc, /memory, /mem, /lag, /tps, /uptime /eat - uzupełnia pasek głodu. Alias(y): /feed /exp give <nick> <ilość>[L] - dodaje graczowi określoną ilość punktów doświadczenia. Jeżeli na końcu dodamy literkę L, np. 3L to gracz otrzyma 3 poziomy doświadczenia, a nie 3 punkty doświadczenia. Alias(y): /xp /exp reset <nick> - resetuje poziom doświadczenia gracza. Alias(y): /xp /exp set <nick> <ilość>[L] - ustawia graczowi daną ilość doświadczenia. Alias(y): /xp /exp show <nick> - pokazuje poziom doświadczenia gracza. Alias(y): /xp /exp take <nick> <ilość>[L] - zabiera graczowi daną ilość doświadczenia. Alias(y): /xp /extinguish [nick] - usuwa efekt podpalenia. Alias(y): /ext /fireball [typ] - wystrzeliwuje kulę ognia lub inny wybuchający przedmiot. Alias(y): /fireentity, /fireskull /firework <clear/power/fire/color:> - komenda do zarządzania fajerwerkami /fix [all/hand] - naprawia obecnie trzymany item w ręku lub wszystkie w EQ. Alias(y): /repair /fly [nick] [enable/disable] - włącza możliwość latania sobie lub określonemu graczowi /formula <item/hand> - pokazuje jak stworzyć określony item lub item trzymany w dłoni. Alias(y): /recipe, /recipes, /method /gamemode <survival/0/creative/1/adventure/2/spectator/3/toggle> [nick] - zmienia tryb gry gracza. Alias(y): /gm, /sp /getlocation [nick] - pokazuje dokładne koordynaty gracza, jak i świat, na którym się znajduje. Alias(y): /getloc, /getpos, /position, /whereami /give <player> <item> [ilość] - daje graczowi wybrany item /god [nick] - włącza tryb nieśmiertelności. Alias(y): /godmode, /tgm /grindstone - otwiera GUI kamienia szlifierskiego /hat [wear/remove] - zakłada/ściąga dany item z głowy. Alias(y): /feed, /head /heal [*/**/nick] - leczy gracza, w tym uzupełnia pasek głodu oraz czyści wszystkie efekty nałożone obecnie na gracza. Alias(y): /feed /help <nazwa pluginu> - pokazuje listę komend z określonego pluginu /home [nick:]<nazwa domu> - teleportuje Cię do określonego domu lub domu utworzonego przez innego gracza /homes [nick:] - pokazuje listę Twoich domów lub określonego gracza /ice [*/**/nick] - daje graczowi chwilowy efekt mrozu (ten sam co w przypadku wejścia w sypki śnieg) /ignore [nick] - wyświetla listę ignorowanych osób. Podanie nicku sprawi, że będziemy ignorować danego gracza i nie będziemy widzieć jego wiadomości /iname [tekst] - podanie argumentu sprawi, że trzymany przez nas item otrzyma nazwę, którą określiliśmy (można używać formatowania tekstu). Brak podania argumentu sprawi, że item straci nazwę. Alias(y): /irename, /itemname, /itemrename /invsee <nick> - otwiera EQ podanego gracza (można manipulować przedmiotami) /item <item> [ilość] - daje Ci określony item. Alias(y): /i /itemdb - pokazuje informacje o trzymanym itemie. Alias(y): /itemno /itemlore add <tekst> - dodaje do trzymanego itemu linijkę opisu (lore). Alias(y): /ilore, /lore /itemlore set <nr linii> <tekst> - edytuje podaną linię tekstu. Alias(y): /ilore, /lore /itemlore clear - czyści cały opis itemu. Alias(y): /ilore, /lore /jail <nick> <nazwa więzienia> [czas] - zamyka gracza w więzieniu na określony czas. Alias(y): /tjail, /togglejail, /unjail /jails - pokazuje listę więzień /jump - teleportuje gracza w miejsce, gdzie się patrzy. Alias(y): /jumpto /kick <nick> [powód] - wyrzuca gracza z serwera /kickall [powód] - wyrzuca wszystkich graczy z serwera, z wyjątkiem osoby wykonującej komendę /kill <nick> - zabija określonego gracza /killall <typ bytu> [promień] [nazwa świata] - usuwa wszystkie byty ze świata, w którym się znajdujemy. Możemy opcjonalnie podać promień, w którym byty zostaną usunięte oraz świat. Alias(y): /remove, /mobkill /kit <nazwa zestawu> - komenda umożliwia odebranie stowrzonego zestawu. Alias(y): /kits /kitpreview <nazwa zestawu> - pokazuje zawartość danego zestawu. Alias(y): /kitshow, /showkit, /preview /kitreset <nazwa kitu> [nick] - resetuje cooldown na odebranie zestawu. Alias(y): /kitr, /resetkit /kittycannon - wystrzeliwuje wybuchającego kota /lightning [nick] - gracz wystrzeliwuje piorun w miejsce, w które się patrzy (lub gracza). Alias(y): /shock, /thor, /smite, /strike /list [nazwa rangi] - pokazuje listę wszystkich graczy znajdujących się na serwerze lub wszystkich graczy online z określonej rangi. Alias(y): /playerlist, /online, /plist, /who /loom - otwiera GUI krosna /mob <typ moba> [ilość] [nick] - spawnuje określonego moba w miejscu, w którym stoisz lub w miejscu innego gracza. Alias(y): /spawnentity, /spawnmob /mobspawner <typ moba> [opóźnienie] - zmienia moba w spawnerze, na który się patrzysz. Można dodać opóźnienie w spawnowaniu się mobów. Alias(y): /spawner /more [ilość] - dodaje określoną ilość przedmiotu trzymanego w łapce (maks. do pełnego stacka) /motd - wyświetla wiadomość powitalną (tę samą co po wejściu na serwer) /msg <nick> <wiadomość> - wysyła prywatną wiadomość do gracza. Alias(y): /whisper, /t, /w, /m, /pm, /tell /msgtoggle [nick] - przełącza możliwość odbierania prywatnych wiadomości /mute <nick> [czas] [powód] - wycisza gracza permanentnie lub na określony czas. Alias(y): /silence /near [promień] - wyświetla graczy znajdujących się w pobliżu. Alias(y): /nearby /near [nick] [promień] - wyświetla graczy znajdujących się w pobliżu danego gracza. Alias(y): /nearby /nick <nazwa/off> - ustawia/usuwa nick, który będzie się wyświetlał na czacie. Alias(y): /nickname, /realname /nick [nick] <nazwa/off> - ustawia/usuwa nick określonemu graczowi, który będzie wyświetlał się na czacie. Alias(y): /nickname, /realname /night - ustawia na mapie noc /nuke - po wykonaniu komendy z nieba spada kilkanaście TNT, które wybuchają (nie niszczą terenu, ale zadają obrażenia) /pardon <nick> - zdejmuje bana z konta gracza. Alias(y): /unban /pardonip <IP> - zdejmuje blokadę z określonego IP. Alias(y): /unbanip /pay <nick> <ilość> - przelewanie określonej ilości pieniędzy /payconfirmtoggle - jeśli opcja jest włączona, to gracz będzie musiał potwierdzić chęć wykonania przelewu /paytoggle - włącza/wyłącza możliwość otrzymywania przelewów od graczy /playerskull [nick] - przywołuje głowę (swoją lub określonego gracza). Alias(y): /skull /playtime [nick] - wyświetla całkowity czas gry na serwerze /powertool <l:/d:/r:<komenda>/komenda/a:<komenda>> - przypisywanie komend do bloków. Alias(y): /pt "l:" - wyświetla komendy przypisane do trzymanego bloku "d:" - usuwa wszystkie powertoole z wszystkich bloków (nawet tych, których nie ma w EQ) "r:<komenda>" - usuwa daną komendę z trzymanego bloku "<komenda>" - przypisuje jedną komendę do bloku "a:<komenda>" - dodaje komendę do bloków (można przypisać dużą ilość poleceń do jednego bloku) /powertooltoggle - przełącza aktywność powertooli. Alias(y): /ptt, /pttoggle /price [nazwa itemu/hand/all/blocks] [ilość] - sprawdza cenę danego przedmiotu (jeżeli ustawione przez /setworth lub w pliku konfiguracyjnym). Alias(y): /worth /rain [czas] - ustawia deszcz na mapie. Alias(y): /storm /renamehome [nick:]<nazwa domu> <nowa nazwa> - zmienia nazwę domu /reply - wysyła wiadomość do gracza, z którym ostatnio mieliśmy konwersację. Alias(y): /r /rest [nick] - resetuje Twój czas odpoczynku lub innego gracza /rules - pokazuje listę zasad serwera (jeśli ustawione w pliku konfiguracyjnym) /seen <nick> - wyświetla od jakiego czasu gracz jest online lub offline /sell <nazwa itemu/all/hand/blocks [ilość] - sprzedaje itemy z EQ /settpr <center/minrange/maxrange> <promień> - ustawia parametry losowej teleportacji. Alias(y): /settprandom /setworth <cena> - ustawia cenę trzymanego przedmiotu /setworth [item] <cena> - ustawia cenę danego przedmiotu /smithingtable - otwiera GUI stołu kowalskiego. Alias(y): /smithtable /socialspy [nick] [on/off] - przełącza możliwość widzenia prywatnych wiadomości graczy /spectator [nick] - przełącza w tryb obserwatora. Alias(y): /gmsp, /spec /speed <fly/walk> <wartość> - ustawia prędkość poruszania się gracza (maks. 10). Alias(y): /flyspeed, /fspeed, /walkspeed, /wspeed /stonecutter - otwiera GUI przecinarki /sudo <nick> <komenda> - powoduje, że określony gracz wykonuje daną komendę /suicide - powoduje natychmiastową śmierć gracza /sun - ustawia bezchmurną pogodę na mapie /survival - przełącza na tryb przetrwania. Alias(y): /survivalmode /teleport <nick> [drugi nick] - teleportuje do określonego gracza lub gracza do innego gracza. Alias(y): /tele, /tp, /tp2p /tempban <nick> <czas> [powód] - nakłada na gracza czasową blokadę /tempbanip <nick/IP> <czas> [powód] - nakłada na IP gracza (lub konkretne IP) czasową blokadę /thunder <true/false> [czas] - włącza/wyłącza burzę na mapie /time - pokazuje aktualny czas na mapie /time <set/add> <czas> [wybrany świat/all] - ustawia czas na wybranej mapie /top - teleportuje na najwyższy blok w miejscu gdzie stoisz /tpa <nick> - wysyła prośbę o teleportację do gracza. Alias(y): /tpask, /call /tpaall - wysyła prośbę o teleportację do każdego gracza na serwerze /tpacancel - anuluje wszystkie wysłane prośby o teleportację /tpaccept - akceptuje prośbę o teleportację. Alias(y): /tpyes /tpahere <nick> - wysyła prośbę o teleportację do gracza, który po zaakceptowaniu teleportuje się do nas /tpall - teleportuje wszystkich graczy z serwera do nas /tpauto - włącza/wyłącza automatyczną akceptację próśb o teleportację wysyłanych do nas /tpdeny [nick/*] - anuluje ostatnią wysłaną przez gracza prośbę o teleportację. Alias(y): /tpno /tphere <nick> - teleportuje do Ciebie określonego gracza. Alias(y): /s /tpo <nick> [inny nick] - teleportuje do gracza, mimo iż ten ma wyłączoną teleportację /tpoff <nick> - teleportuje w miejsce wylogowania gracza. Alias(y): /tpoffline, /offlinetp, /otp /tpohere <nick> - teleportuje gracza do nas, mimo iż ten ma wyłączoną teleportację /tppos <x> <y> <z> - teleportuje gracza w wybrane koordynaty /tpr - teleportuje w losowe koordynaty. Alias(y): /tprandom /tptoggle [nick] [on/off] - włącza/wyłącza możliwość teleportacji gracza do nas /tree <typ drzewa> - tworzy drzewo w miejscu, w którym się patrzysz /unlimited <list/nazwa itemu/clear> [nick] - pozwala na nielimitowane stawianie bloków (w trybie przetrwania ilość danego bloku nie będzie maleć). Alias(y): /unl, /ul /vanish [nick] - przełącza tryb niewidzialności. Nick gracza nie będzie TABowalny, a także nie będzie on widoczny pod /list. Alias(y): /v /warp <nazwa warpu> [nick] - teleportuje w określone miejsce (poprzez /setwarp) /warps - pokazuje listę warpów /warpinfo <nazwa warpu> - pokazuje na jakiej mapie i na jakich koordynatach znajduje się dany warp /weather <storm/sun> [czas] - ustawia na mapie deszcz lub bezchmurną pogodę. Alias(y): /sky /whois <nick> - pokazuje złożone informacje o określonym graczu /world [nazwa świata] - bez podania nazwy teleportuje nas do netheru w te same koordynaty, na których stoimy. Kiedy podamy nazwę świata, teleportuje to nas w te same koordynaty, ale na określonym świecie Niektóre pluginy również mogą używać tak samo nazwanych komend jak Essentials. Znaczy to tyle, że jeśli masz plugin np. WorldGuard, który tak jak i Essentials posiada komendę /god, to będą one na siebie nachodzić i jeżeli chcesz użyć komendy z Essentialsa, to dodaj przed tą komendą literkę "e" lub "essentials:". Np. /egod lub /essentials:god. Pamiętaj, że każda komenda z pluginu Essentials posiada swoje dwie wersje - /e<komenda> oraz /essentials:<komenda> Poradnik został napisany na wersję Essentials 2.20.1 Autor: @ aversh Data: 18.08.20241 punkt
-
Aktualizacja 11.08.2024 - Nowy scoreboard! Zaktualizowaliśmy przestarzały już scoreboard i dodaliśmy mu trochę życia! Pojawiają się teraz na nim informację o Graczu, tj. aktualna praca, czas online czy ilość pieniędzy! Dodatkowo możecie zdecydować, jakie informacje mają wyświetla się na waszym scoreboardzie. Komenda /scoreboard pokaże Wam wszystkie możliwe opcję do ustawienia Niektóre opcje wymagają zarezerwowania więcej niż jednego wiersza Maksymalna ilość wierszy do wykorzystania to 15 Scoreboard dodatkowo nie będzie już pokazywał statystyk innych Graczy - Naprawiliśmy błąd dot. przenoszenia/powiększania! Wiemy, jak rozczarowujące było uzupełnianie pół uprawnych o brakujące nasiona po przeniesieniu czy powiększeniu działki, lub znikające ramki czy obrazy. Popracowaliśmy nad tym i ten problem został zażegnany raz na zawsze (a raczej na 99.9%! :kekw:). Poprawka pojawi się 12.08.2024 od 5:301 punkt
-
Nick zbanowanego: kamileq27 Nick Administratora, który banował: wikkiaa Kiedy to się stało?: Dziś koło 22 Opis sytuacji: Zapytałem się,czy za coś jest ban no i dostalem bana.Licze na unbana.ban nie słuszny Screen bana:1 punkt
-
Pochwałę odrzucam z powodu braku wymaganych minimalnie 5 podpisów. 2. Aby pochwała została zaakceptowana, wniosek powinien posiadać minimalnie 5 podpisów od osób aktywnych na serwerze.0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
Wyciaganie najgorszych stron Majonezika , ale swoich oczywiscie nie pokazemy o tej godz i otej bo nie estem tak zwalony zeby na kogos teczke robic :)-1 punktów
-
-1 punktów