Drogi Gościu. Nie jesteś zalogowany, bądź zarejestrowany na naszym forum, ale pomimo tego możesz tworzyć wątki i odpowiadać w tematach, z tym że wszystkie Twoje wiadomości będą musiały zostać ręcznie zatwierdzone przez Administratora. Z tego powodu zachęcamy Cię do założenia konta (bądź zalogowania), aby uniknąć tych ograniczeń.
Ranking użytkowników
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 07/05/25 uwzględniając wszystkie miejsca
-
Myślę, że to wszystko ładnie wyjaśnia, zgadzam się się z Panem @Czystek, mieliście mnóstwo szans wreszcie trzeba było skończyć oszukiwanie samego siebie, że się zmienicie. skargę odrzucam.6 punktów
-
Kiedy ostatnio leciałeś/aś samolotem? Uwaga! Z racji iż pytanie dnia pojawiło się dzisiaj o późniejszej porze każdy, kto wypowie się pod postem oraz zostawi pod nim reakcję otrzyma epicką skrzynkę wraz z kluczem w ramach zadośćuczynienia :)2 punkty
-
Jezu jak was tak swędzi fakt, że ma head admina i dogadywał się z wami nie raz na ostatnie szanse, a wy je wszystkie ładnie mówiąc zaprzepaściliście. Myśl najpierw jak coś robisz, a nie po zrobieniu. Ośmieszacie się tak bardzo pisząc te skargi. "Widzi drzazgę w oku bliźniego, a belki we własnym nie dostrzega"2 punkty
-
1 punkt
-
Szkoda, że kłamiesz :( Podczas sprawdzania nie wpadłem na ten pomysł i nawet o tym wtedy nie pomyślałem, ale niestety muszę Cię zmartwić, logi z Badlion Client'a zapisują się w całkowicie innym folderze, nie zapisują sie bezpośrednio w logs, tylko w dodatkowym folderze. Tutaj masz poradnik w jaki sposób przeglądać logi z Badlion Client'a, jakbyś miał jakieś wątpliwości to zalecam pobrać i sprawdzić. Nigdy? Przecież sam nam się przyznałeś na sprawdzaniu, że odpaliłeś na poprzedniej edycji u nas na serwerze x-ray'a, aby sprawdzić gdzie Twoje wieśniaki, gdy je skradziono. Poszliśmy Ci na rękę patrząc na fakt iż pozostawiliśmy beacona, który był na Twojej wyczyszczonej obecnie działce i myślę, że powinieneś to w jakimś stopniu docenić, a nie teraz wybielać się kłamstwami i niestworzonymi bajkami. Spoko się rozmawiało, na kanale byłeś dość pozytywny, ale takie zachowanie jest słabe, wróć po prostu do gry po banie. Odwołanie Odrzucam.1 punkt
-
Za ponownym sprawdzeniem, jeśli to faktycznie błąd a myśle ze tak jest, to gracz powinien zostac odblokowany1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Kliknij na wybraną kategorię, aby do niej przejść: Ogólne komendy | Nawigacja | Pozycja (selekcja) | Edycja zaznaczenia | Generowanie Schematy i schowek | Narzędzia | Super Kilof | Pędzle | Pozostałe komendy Oznaczenia: <> - wartości musi zostać podana [ ] - podanie wartości nie jest wymagane (opcjonalnie) /we help lub /worldedit help - pokazuje listę komend z WorldEdita Aby przejść do wybranej strony z komendami należy wpisać /we help -p <numer strony> (przykład: /we help -p 5) //wand - przywołuje różdżkę (drewnianą siekierę) do Twojego EQ Dzięki różdżce możesz wyznaczać obszar zaznaczenia (lewy - prawy) /toggleeditwand - wyłącza działanie różdżki (drewniana siekierka staje się zwykłym przedmiotem) //undo - cofa poprzednio wykonaną czynność //redo - cofa cofnięcie ostatnio wykonanej czynności (czyli cofa //undo) //clearhistory - czyści historię wykonywanych czynności //limit <limit> - ustawia limit bloków na wykonywane czynności Jeżeli ustawisz //limit -1 to masz nieskończony limit bloków //gmask <maska> - ustawia globalną maskę (na wszystkie komendy) Przykład: dzięki //gmask #solid wszystkie komendy będą działać na stałych blokach (czyli bez wody, powietrza etc.) Wytłumaczenie masek: /unstuck - pozwala na wyjście z bloku, jeśli w nim utkniesz /ascend - przenosi Cię o 1 poziom w górę Jeżeli chcesz przenieść się o kilka poziomów wyżej, skorzystaj z /ascend <ilość poziomów> /descend - przenosi Cię o 1 poziom w dół Jeżeli chcesz przenieść się o kilka poziomów niżej, skorzystaj z /descend <ilość poziomów> /ceil - przenosi Cię do sufitu, stawiając blok szkła pod Tobą /thru - umożliwia przechodzenie przez ścianę, na którą patrzysz /jumpto lub /j - przenosi Cię tam, gdzie patrzysz /up <ilość> - przenosi Cię o daną liczbę kratek w górę, stawiając pod Tobą szkło //pos1 - ustawia pierwszą pozycję zaznaczenia tam, gdzie stoisz Można ustawić ją również poprzez podanie X Y Z (przykład: //pos1 49,25,-120) //pos2 - ustawia drugą pozycję zaznaczenia tam, gdzie stoisz Można ustawić ją również poprzez podanie X Y Z (przykład: //pos2 51,65,420) //hpos1 - ustawia pierwszą pozycję na blok, na który patrzysz //hpos2 - ustawia drugą pozycję na blok, na który patrzysz //chunk - zaznacza chunk, na którym się znajdujesz Możesz zaznaczyć chunk poprzez wpisanie jego pozycji (przykład: //chunk 2,0,26) //contract <wartość> [odwrotna wartość] [kierunek] - zmniejsza obszar zaznaczenia o daną wartość //shift <wartość> [kierunek] - przesuwa obszar zaznaczenia bez zawartości wewnątrz regionu Jeśli kierunek nie zostanie podany, zaznaczenie przesunie się w kierunku, w którym patrzysz //outset <wartość> - zwiększa zaznaczenie w każdą stronę o daną wartość //inset <wartość> - zmniejsza zaznaczenie w każdą stronę o daną wartość //size - podaje informacje o obszarze zaznaczenia //size -c - podaje informacje o schowku //count <blok/maska> - Zwraca liczbę policzonych bloków/maski Przykład: //count dirt, //count #air //distr - podaje informacje o ilości bloków w zaznaczeniu oraz ilość i wartość procentową danego bloku w tym obszarze //sel <tryb> - zmienia tryb zaznaczenia //sel -d <tryb> - ustawia dany tryb na domyślny Samo użycie komendy //sel czyści zaznaczenie Tryby zaznaczenia: //expand - <wartość> [odwrotna wartość] [kierunek] - zwiększa obszar zaznaczenia o daną wartość //expand vert - rozszerza zaznaczenie maksymalnie w pionie (góra-dół) //set <blok> - ustawia dany blok na całe zaznaczenie //line <blok> [grubość] - tworzy linię pomiędzy dwoma punktami WAŻNE Komenda działa tylko w trybie cuboid i convex //curve - tworzy linię po zaznaczeniu WAŻNE Komenda działa tylko w trybie convex //replace [blok do zamiany] <aktualny blok> - zamienia wszystkie bloki w danym regionie Jeżeli nie podasz jaki blok ma zostać zmieniony, wszystkie bloki zostaną zmienione na wybrany (działanie podobne do //set) //overlay <blok> - ustawia blok na górną warstwę zaznaczenia //center <blok> lub //middle <blok> - wyznacza środek zaznaczenia wybranym blokiem //naturalize - zamienia górna warstwę na trawę, 3 następne w ziemię, a resztę w kamień (unaturalnia teren) //walls <blok> - tworzy ściany z wybranego bloku wokół zaznaczenia //faces <blok> lub //outline <blok> - tworzy w zaznaczeniu podłogę, ściany oraz sufit z wybranego bloku //smooth [ile razy] [blok/maska] - wygładza zaznaczenie //move [ile razy] [kierunek] - przesuwa tylko i wyłącznie zawartość zaznaczenia (obszar zaznaczenia zostaje w tym samym miejscu) //stack - [ile razy] [kierunek] - powtarza zaznaczenie //regen - regeneruje zaznaczony obszar //hollow - tworzy dziurę w zaznaczeniu //forest [typ lasu] [gęstość]- tworzy las w zaznaczeniu //flora [gęstość] - dodaje florę do regionu //hcyl <blok> <promień> [wysokość] - tworzy pusty cylinder //cyl <blok> <promień> [wysokość] - tworzy pełny cylinder //hsphere <blok> <promień> - tworzy pustą kulę //sphere <blok> <promień> - tworzy pełną kulę /forestgen [wielkość] [rodzaj] [gęstość] - tworzy las /pumpkins [wielkość] - tworzy las dyń //hpyramid <blok> <wielkość> - tworzy pustą w środku piramidę //pyramid <blok> <wielkość> - tworzy wypełnioną piramidę Schematy pozwalają na przechowywanie np. budynków, struktur i wszelkich obszarów zaznaczenia, które może wczytać/wkleić każda osoba posiadająca dostęp do schematów. /schem list - pokazuje listę schematów Poprzez /schem list -p <numer strony> możesz przechodzić między stronami /schem load <nazwa schematu> - wczytuje schemat do schowka Również można kliknąć w literę "L" w liście schematów, aby go wczytać /schem delete <nazwa schematu> - usuwa wybrany schemat /schem save <nazwa schematu> - tworzy schemat UWAGA Żeby stworzyć schemat, musisz mieć skopiowane dane zaznaczenie //copy - kopiuje obszar zaznaczenia do schowka //cut - wycina obszar zaznaczenia i zapisuje go do schowka (działanie podobne do //copy ale z usunięciem skopiowanego obszaru) //paste - wkleja zaznaczenie ze schowka //rotate <obrót przez Y> [obrót przez X] [obrót przez Z] - obraca zaznaczenie ze schowka za pomocą stopni (90, 180, 270, również na minusie) //flip [kierunek] - odwraca zaznaczenie ze schowka Bez podania kierunku odwróci zaznaczenie w przeciwną stronę, w którą się patrzysz /clearclipboard - czyści schowek /tool tree [typ drzewa] - narzędzie do generowania drzewa Bez podania typu drzewa utworzy się drzewo dębowe /tool repl <blok> - narzędzie do podmieniania bloku /tool stacker [zasięg] [maska] - narzędzie do nakładania stosu bloków /tool farwand - różdżka działająca na odległość /tool none lub /tool unbind - wyłącza narzędzie na wybranym przedmiocie /tool deltree - usuwa unoszące się w powietrzu drzewo Narzędzie działa na unoszące się w powietrzu drzewa, które nie są złączone z innymi drzewami /tool lrbuild <pierwszy blok> <drugi blok> - narzędzie do stawiania bloków na odległość Lewy przycisk stawia <pierwszy blok>, prawy przycisk stawia <drugi bok> /tool floodfill <blok> <zasięg> - zamienia połączone bloki tego samego typu na wybrany blok /superpickaxe single - włącza pojedynczy tryb super kilofa /superpickaxe area - włącza obszarowy tryb super kilofa /superpickaxe recursive - włącza rekurencyjny tryb super kilofa /br forest <kształt> [promień] [gęstość] <typ> - tworzy pędzel, który generuje drzewa /br butcher [zasięg] lub /br kill [zasięg] - pędzel do zabijania mobów w zasięgu pędzla /br paint <kształt> [zasięg] [gęstość] <forest/item/set> - pędzel stosujący funkcje /br none - usuwa wszelkie pędzle z narzędzi /br gravity [zasięg] - pędzel symulujący efekt grawitacji /br ex [zasięg] - pędzel gaszący pożar /br sphere <blok> [zasięg] - tworzy kulisty pędzel /br raise <kształt> [zasięg]- pędzel podnoszący wszystko bloki o jeden /br lower <kształt> [zasięg] - pędzel obniżający wszystko o jeden /br smooth [zasięg] [ile razy ma wygładzić] [maska] - będzie wygładzający obszar /br cyl <blok> [zasięg] [wysokość] - tworzy cylindryczny pędzel /br set <kształt> [zasięg] <blok> - tworzy pędzel ustawiający dany blok w wybranym kształcie /br apply <kształt> [zasięg] <forest/item/set> - pędzel nakładający funkcje na dany blok /br snow <kształt> [zasięg] - tworzy pędzel tworzący warstwę śniegu w wybranym kształcie /br biome <kształt> [zasięg] <rodzaj biomu> - pędzel ustawiający dany biom w zasięgu pędzla w wybranym kształcie /mask <blok/maska> - ustawia maskę dla pędzla. Pędzel będzie działał tylko na tym bloku /material <blok> lub /mat <blok> - zmienia bloki pędzla /range <zasięg> - zmienia zasięg pędzla /size <wartość> - zmienia wielkość pędzla /biomelist - pokazuje listę wszystkich biomów Za pomocą /biomelist -p <numer strony> możesz przejrzeć pozostałe strony listy /biomeinfo - pokazuje biomy znajdujące się w zaznaczeniu //setbiome <rodzaj biomu> - zmienia biom na zaznaczeniu /chunkinfo - pokazuje informacje o chunku, na którym się znajdujesz /listchunks - pokazuje listę chunków w zaznaczeniu /delchunks - usuwa chunki w zaznaczeniu //restore - przywraca stan mapy ze snapshota //fill <blok> <promień> [głębokość] - wypełnia dziurę wybranym blokiem /fillr <blok> <promień> [głębokość] - wypełnia dziurę rekurencyjnie (kształt półkuli) //drain <zasięg> - wysusza teren (usuwa wodę/lawę) /fixlava - wyrównuje lawę /fixwater - wyrównuje wodę /removeabove [wielkość] [wysokość] - usuwa bloki nad Tobą /removebelow [wielkość] [wysokość] - usuwa bloki pod Tobą /removenear <bloki/maska> [zasięg] - usuwa wybrane bloki w pobliżu //replacenear <zasięg> [blok do zamiany] <bloki aktualny> - w wybranym zasięgu zamienia bloki na wybrany Bez podania bloku do zamiany, wszystkie bloki zostaną zamienione w wybrany blok /snow [rozmiar] [wysokość] - nakłada warstwę śniegu na teren /thaw [rozmiar] [wysokość] - usuwa warstwę śniegu z terenu /green [rozmiar] [wysokość] - zamienia ziemię na bloki trawy /ex [promień] - usuwa ogień /butcher [promień] - zabija moby /remove <rodzaj> <zasięg> - usuwa wszystkie byty z danego rodzaju Rodzaje bytów: //calculate - szacuje wyrażenie matematyczne (lepiej nie używać 😅) //help - wyświetla wszystkie komendy z pluginu Autorzy: @berkowskyy i @KrychaMieczXD Data wykonania: 05/07/2023 Data aktualizacji poradnika: 10/04/20241 punkt
-
Nick zbanowanego: ...roni10 Nick Administratora, który banował: ...Koriks, później Filllplay Kiedy to się stało?: ...2025.07.02 Opis sytuacji: ...Toksyczne zachowanie, poczucie sie lekkie i bezmyślne wyzywanie administracij Screen bana: ...image.png0 punktów
-
Nick zbanowanego: buszii72 Nick Administratora, który banował: jipsyy Długość bana: perm Kiedy to się stało?: 03.07-04.07 Opis sytuacji: Tak ogółem to nie wiem o co chodzi, nie znam osoby która jest na blackliscie jedyną osobę którą znam na dłuższym banie jest Eutrom lecz on nie ma blacklisty. Jeżeli jestem podejrzewana o ukrywanie kogoś na BL to prosiłabym o dowody, a nie że dostaje perma bez możliwości wyjaśnienia. Screen bana:0 punktów
-
Wszystko okej ale co ma łączenie jednego serwera z drugim (precz 60),okej napisała sobie pozdrawiam ze stalowej woli bo moze akurat tam byla(badz mieszka) nie macie takich informacji więc lepiej zebyscie do nich sie nie odnosili badz chociaz sie doinformowali-1 punktów