Skocz do zawartości

Regulamin pisania pochwał na Administratora


Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin pisania pochwał dla Administratora

1. Pochwała musi posiadać  3 powody, dla których administrator powinien zostać nagrodzony. Podstawowe obowiązki też się wliczają, jeżeli administrator wypełnia je sumiennie i jest zaangażowany.

2. Aby pochwała została zaakceptowana, wniosek powinien posiadać minimalnie 5 podpisów od osób aktywnych na serwerze.

3. Głosy mogą być negatywne, jak i pozytywne, o ile mogą zmienić nastawienie innych użytkowników (głosy neutralne nie są mile widziane, ponieważ w żadnym stopniu nie wpływają na pochwałę).

4. Pochwała zostaje rozpatrzona w ciągu tygodnia.

5. Pochwały można pisać na Administrację Serwera MC (wyłączając Właściciela). 

6. Jedna osoba może napisać jedną pochwałę na 7 dni od momentu rozpatrzenia poprzedniej. Jeżeli zostanie odrzucona, następną można napisać po 2 dniach od odrzucenia. 

7. W dziale może znajdować się tylko jedna pochwała na danego administratora.

8. Pochwała może zostać odrzucona, jeśli Administrator w niedalekim odstępie otrzymał już pochwałę od Graczy.

 


* Brak wzoru i tematu wątku = ostrzeżenie, może wpłynąć na rozpatrzenie pochwały.

* Administracja nie może wypowiadać się na temat pochwał na siebie bądź innych administratorów.

* Aktywność oceniamy z serwera, jak i z TeamSpeak3.

* Głosy osób zablokowanych bądź nieaktywnych zostają unieważnione.

* Pochwała może zostać zaakceptowana pomimo złamania regulaminu, o ile jest to potrzebne i nie jest dużym odstępstwem od normy. Pochwała może zostać również odrzucona, jeżeli administrator nie zasłużył na pochwałę.

  • Superka 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...