Skocz do zawartości

PWWP

Właściciel
  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana PWWP w dniu 20 Listopada

Użytkownicy przyznają PWWP punkty reputacji!

Reputacja

129 Dobry

O PWWP

skin
  • Tytuł
    Użytkownik

Informacje

  • Pseudonim/Nick
    PWWP

Ostatnie wizyty

1 895 wyświetleń profilu
  1. Podanie zostało wstępnie zaakceptowane! Na dalszą część rekrutacji zapraszamy na naszego TS3 (ts.realcraft.pl) dnia 22.11.2020 o godzinie 19:30! W nicku prosimy dopisać /rekrutacja
  2. Regulamin pisania poradników 1. W dziale obowiązują regulaminy: Forum oraz poradników. Regulamin Forum pełni funkcję nadrzędną. 2. Poradniki mają pomagać innym graczom w lepszym radzeniu sobie z grą przy jednoczesnym przestrzeganiu regulaminu serwera. Poradniki nakłaniające do łamania regulaminów będą usuwane, a ich autorzy - karani. 3. Opiekun zastrzega sobie prawo do edycji regulaminu bez uprzedniego poinformowania o tym użytkowników oraz do usunięcia poradników bez podania konkretnej przyczyny. 4. Zakaz wstawiana poradników bez zgody Opiekuna. 5. Twórca poradnika automat
  3. Witajcie! W poniższym wątku możecie składać swoje podania na rangę Grafika. Zanim napiszesz podanie, proszę byś zapoznał/a się z wymaganiami na rangę Grafika: - Minimum 50 postów na Forum - Minimum 2 tygodnie zarejestrowania się na Forum - Chociaż minimalna aktywność na Forum - Umiejętność posługiwania się różnymi programami graficznymi - Kreatywność oraz pomysłowość - Oryginalność - Posiadanie TeamSpeak3 oraz sprawnego mikrofonu mile widziane Do podania musisz dodać 3 grafiki z trzech wybranych tematów poniżej: -lifestyle -muzyka -gry -militaria -hobby -Twój n
  4. Regulamin i warunki składania apelacji od decyzji Zarządu Serwera - Apelacja nie może zawierać treści, które negatywnie wpłyną na autorytet Zarządu, bądź Administracji, a w samej apelacji nie można oczerniać Administracji. - Nie można się odwołać od BlackListy wydanej mniej niż rok temu. Unieważnić taką decyzję musi sam Zarząd Serwera. - Odwołać się od Statusu Wyrzucenia z Administracji można dopiero po 3,5 miesiącach od jej nadania. - O rozpatrzenie takiego samego przedmiotu apelacji można ubiegać się ponownie dopiero po okresie miesiąca od ostatniego rozpatrzenia wniosku -
  5. Jeżeli chcesz pograć z kimś, kto będzie korzystał z tego samego adresu IP, jesteś proszony o zgłoszenie jego współdzielenia właśnie tutaj. Wymagane jest przy tym zastosowanie się do wzoru, który jest ukazany poniżej. Niedostosowanie się będzie skutkowało nałożeniem ostrzeżenia (10%). * - Używasz tego w momencie, gdy na jednym IP grasz tylko z jedną osobą. ** - Używasz tego w momencie, gdy na jednym IP grasz z więcej niż jedną osobą. *Wzór wystarczy skopiować, a po wklejeniu pojawi się formatowanie.* Zanotowanie zmiany nicku jest także i
  6. Wzór składania propozycji Uwagi: - Format tematu to „[Minecraft/Forum/TS3] Nazwa_Propozycji”. Niezastosowanie się - brak formatu – propozycja może zostać odrzucona, a właściciel wątku otrzyma procenty zgodnie z Taryfikatorem Kar Forum - Każda propozycja rozpatrywana jest przez Właściciela i Zarząd Serwera, jednak ostatecznie o wdrożeniu propozycji decyduje Właściciel - Zakazuje się pisania takich samych propozycji, które już istnieją. Grozi to nadaniem procentów zgodnie z Taryfikatorem Kar Forum
  7. Poniżej znajduje się lista propozycji, które były niejednokrotnie odrzucane, bądź są często poruszane, a ich wprowadzenie jest już planowane. - Modyfikowanie cen w sklepie [Modyfikujemy ceny już od 2 lat w poszukiwaniu optymalnej ich wartości]* - Wprowadzenie możliwości zdobycia/zakupu drugiej działki [Na serwerze wprowadzony został system ulepszania działek, co odpowiada właśnie drugiej działce] - Gildie/Klany [Ich wdrożenie jest planowane, lecz nie wiemy, kiedy to się stanie] - Otworzenie netheru/endu [Otworzenie tych map nie zostanie przyspieszone poprzez dodanie propozycji. Decyduj
  8. Wzór zgłaszania bugów: Uwagi: ► Temat wątku to [BUG][MIEJSCE]Nazwa_bugu ► Niezastosowanie się do wzoru i tematu wątku skutkuje nadaniem odpowiedniej kary dla właściciela wątku. ► Prawie każde zgłoszenie błędu rozpatruje Właściciel, jednak w przypadku innych problemów, na które Zarząd Serwera może poradzić, to oni rozpatrują zgłoszenia. ► Należy dokładnie i szczegółowo opisać błąd, gdyż lepiej wpływa to nad pracami dotyczącymi naprawy błędu. ► Jeżeli posiadasz jakiekolwiek zdjęcia lub filmiki, który ukazują ewidentnie błąd, należy je udostępnić przy pisaniu zgłoszenia.
  9. W tym wątku znajdziesz Wzór skargi na Gracza, Regulamin skarg na Graczy oraz Uwagi ogólne ich dotyczące. >>Regulamin pisania skargi na Gracza! << 1. Skargi składamy w tym dziale. 2. W owym dziale mogą się znaleźć tylko skargi na Użytkowników. Skargi na Administracje składamy w dziale Skargi na Administracje 3. Skargi należy pisać według poniższego wzoru. ⚠ Niezastosowanie wzoru wiąże się z nadaniem odpowiedniej ilości % dla właściciela wątku. ⚠ 4. Jeden wątek dotyczy skargi na jednego Użytkownika. Sprostowanie: Podanie więcej niż na jednego Użytkowni
  10. Zastrzeżenia i wymagania dotyczące odwołań od bana: ► Wzór wątku, jak i tematu jest wymagany. Odwołanie bez wzoru może zostać odrzucone, a właściciel wątku otrzyma ostrzeżenie zgodne z Taryfikatorem Kar. ► Tematem odwołania jest: [Odwołanie][MC/TS3/Forum] Nick ► Nie można odwołać się od Statusu Wyrzucenia i BlackListy. ► Pamiętaj, że odwołanie od blokady to nie skarga na Administratora, który wydawał karę. Od tego jest inny dział (kliknij tutaj) ► Od jednej blokady można odwołać się tylko raz! Wzór: Nick zbanowanego: ... Nick Administratora, który banował: ....
  11. Podania do Administracji RealCraft Wymagania: ► Minimum 15 lat. ► Sprawny mikrofon i TeamSpeak3. ► Minimalnie 14 dni temu zarejestrowane konto na serwerze. ► Przegrane minimalnie 30 godzin na serwerze. ► Wymagane 15 zatwierdzonej zawartości na Forum (odpowiedzi, komentarze, itp.). ► Wymagana ranga "Użytkownik/Użytkowniczka" na TeamSpeak'u oraz minimum 15 połączeń. Zastrzeżenia: ► Format tematu to „[Podanie]TwójNick”. Niezastosowanie się – podanie może zostać odrzucone. ► Po odrzuceniu podania przez Zarząd Serwera, nie można napisać kolejnego przez 10 dni. ►
  12. *Zarząd Serwera może wyjść poza ramy czasowe, wydać zezwolenie lub nadać inną karę niż przewiduje Taryfikator jeżeli uzna to za stosowne.
  13. *Zarząd Serwera może wyjść poza ramy czasowe, wydać zezwolenie lub nadać inną karę niż przewiduje Taryfikator jeżeli uzna to za stosowne.
  14. *Zarząd Serwera może wyjść poza ramy czasowe, wydać zezwolenie lub nadać inną karę niż przewiduje Taryfikator jeżeli uzna to za stosowne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...