Skocz do zawartości

PWWP

Właściciel
  • Liczba zawartości

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana PWWP w dniu 20 Listopada 2020

Użytkownicy przyznają PWWP punkty reputacji!

Reputacja

219 Dobry

O PWWP

  • Tytuł
    Starszy Użytkownik

Informacje

  • Pseudonim/Nick
    PWWP

Ostatnie wizyty

3118 wyświetleń profilu
  1. Propozycja została zaakceptowana! W niedalekim czasie zostanie ona wprowadzona!
  2. Propozycja została zaakceptowana! W niedalekim czasie zostanie ona wprowadzona!
  3. Propozycja została zaakceptowana! W niedalekim czasie zostanie ona wprowadzona!
  4. Propozycja została zaakceptowana! W niedalekim czasie zostanie ona wprowadzona!
  5. Propozycja została zaakceptowana! W niedalekim czasie zostanie ona wprowadzona!
  6. Propozycja została zaakceptowana! W niedalekim czasie zostanie ona wprowadzona!
  7. § Regulamin zabaw na Forum § 1. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go. 2. W dziale zabaw obowiązuje Regulamin Forum, który pełni w nim funkcję nadrzędną. 3. Wymagane jest zachowanie kultury, jak i szacunku do innych uczestników zabawy. 4. Zabawy są zamykane, gdy: 4.1. Nie cieszą się zainteresowaniem użytkowników. 4.2. Łamią one Regulamin Zabaw, tudzież Regulamin Forum. 4.3. Inicjator zabawy złoży wniosek do Administracji Forum o jej zamknięcie. 4.4. Inicjator zabawy zostanie permanentnie zablokowany na forum.
  8. Regulamin pisania poradników 1. W dziale obowiązują regulaminy: Forum oraz poradników. Regulamin Forum pełni funkcję nadrzędną. 2. Poradniki mają pomagać innym graczom w lepszym radzeniu sobie z grą przy jednoczesnym przestrzeganiu regulaminu serwera. Poradniki nakłaniające do łamania regulaminów będą usuwane, a ich autorzy - karani. 3. Opiekun zastrzega sobie prawo do edycji regulaminu bez uprzedniego poinformowania o tym użytkowników oraz do usunięcia poradników bez podania konkretnej przyczyny. 4. Zakaz wstawiana poradników bez zgody Opiekuna. 5. Twórca pora
  9. Witajcie! W poniższym wątku możecie składać swoje podania na rangę Grafika. Zanim napiszesz podanie, proszę byś zapoznał/a się z wymaganiami na rangę Grafika: - Minimum 50 postów na Forum - Minimum 2 tygodnie zarejestrowania się na Forum - Chociaż minimalna aktywność na Forum - Umiejętność posługiwania się różnymi programami graficznymi - Kreatywność oraz pomysłowość - Oryginalność - Posiadanie TeamSpeak3 oraz sprawnego mikrofonu mile widziane Do podania musisz dodać 3 grafiki z trzech wybranych tematów poniżej: -lifestyle -muzyka -gry -militaria -hobby -Twój n
  10. Zanim poprosisz o grafikę zapoznaj się z poniższym regulaminem >> Regulamin << 1. Grafiki nie mogą przedstawiać nic wulgarnego 2. Treści prezentowane na grafikach powinny być zgodne z zasadami Netykiety oraz Forum 3. Zakazuje się wykonywania grafik za realne korzyści (PSC,Skiny do CS:GO itd.) 4. Aby poprosić o grafikę, trzeba mieć konto zarejestrowane przez minimum 7 dni i mieć 20 postów 5. Można poprosić o max. 1 grafikę w miesiącu 6. Maksymalne wymiary dla: - avataru to 100x100 - sygnatury 480x260 Prośba o grafikę musi być napisana według wzoru
  11. MODYFIKACJE NIEDOZWOLONE CHEAT PACKI Cherry, Matix, Flux, Huzuni, Sallos, Wurst, Vape, Wolfram, Aristois, LiquidBonce, Jam, Iridium, Winter, Badlion itp. CHEAT ENGINE/CLIENTS Jigsaw Client, Ghost Client, Impact Client, SkillClient, Leopard Client, Matix Client, Lunar Client, Meteor Client, Sigma Client, itp. AUTOMATYCZNE WYKONYWANIE FUNKCJI AutoFish, AutoLeave, AutoEat, AutoSteal, BoneMealAura, BunnyHop, Panic, Throw, itp. MODYFIKACJE WSPOMAGAJĄCE PVP AimAssist, AimBot, AntiHurtcam, NoHurtCam, ArrowTrajectories, AutoArmor, AutoAttack,
  12. Regulamin pisania pochwał dla Administratora 1. Pochwała musi posiadać 3 powody, dla których administrator powinien zostać nagrodzony. Podstawowe obowiązki też się wliczają, jeżeli administrator wypełnia je sumiennie i jest zaangażowany. 2. Aby pochwała została zaakceptowana, wniosek powinien posiadać minimalnie 5 podpisów od osób aktywnych na serwerze. 3. Głosy mogą być negatywne, jak i pozytywne, o ile mogą zmienić nastawienie innych użytkowników (głosy neutralne nie są mile widziane, ponieważ w żadnym stopniu nie wpływają na pochwałę). 4. Pochwała zostaje rozpatrzona w
  13. Wzór pochwały dla Administratora Uwagi: - Prosimy zapoznać się z Regulaminem Pochwał. - Temat wątku to Nick_Administratora. Niezastosowanie się do tego zastrzeżenia grozi nadaniem procentów na Forum. - Wymagane jest dodanie odpowiednich tagów, tj. POCHWAŁA.
  14. Wzór skargi na Administracje Uwagi: ► "..." zamieniamy na informacje. ► Temat wątku to - "Nick_Administratora" - niezastosowanie się do tego będzie karane procentami zgodnie z Taryfikatorem Kar Forum ► Wymagane jest dodanie odpowiednich tagów, tj. SKARGA, oraz dotyczącego miejsca, tj. MC, TS3, FORUM. ► Brak wzoru wątku także będzie karane zgodnie z Taryfikatorem Kar Forum ► Każda skarga rozpatrywana jest przez Zarząd Serwera, wyjątkami są skargi na Zarząd - wtedy Właściciel, lub w ostateczności HeadAdmin, decyduje o skardze.
  15. Regulamin i warunki składania apelacji od decyzji Zarządu Serwera - Apelacja nie może zawierać treści, które negatywnie wpłyną na autorytet Zarządu, bądź Administracji, a w samej apelacji nie można oczerniać Administracji. - Nie można się odwołać od BlackListy wydanej mniej niż rok temu. Unieważnić taką decyzję musi sam Zarząd Serwera. - Odwołać się od Statusu Wyrzucenia z Administracji można dopiero po 3,5 miesiącach od jej nadania. - O rozpatrzenie takiego samego przedmiotu apelacji można ubiegać się ponownie dopiero po okresie miesiąca od ostatniego rozpatrzenia wniosku -
×
×
  • Dodaj nową pozycję...