Skocz do zawartości
Drogi Gościu. Nie jesteś zalogowany, bądź zarejestrowany na naszym forum, ale pomimo tego możesz tworzyć wątki i odpowiadać w tematach, z tym że wszystkie Twoje wiadomości będą musiały zostać ręcznie zatwierdzone przez Administratora. Z tego powodu zachęcamy Cię do założenia konta (bądź zalogowania), aby uniknąć tych ograniczeń.

Wnioski do Zarządu Serwera

Jeśli chcesz odwołać się od BlackListy lub decyzji podjętej przez Zarząd ➝ złóż apelację od decyzji!


Regulamin i warunki składania apelacji od decyzji Zarządu

Nie można się odwołać od BlackListy wydanej mniej niż rok temu.

Odwołać się od Statusu Wyrzucenia z Administracji można dopiero po 3,5 miesiącach od jej nadania. 
Jeżeli chcesz odwołać się od kilku decyzji Zarządu, napisz do nich oddzielne apelacje.
Niezastosowanie się do wzoru apelacji jest równoznaczne z otrzymaniem ostrzeżenia. Zarząd posiada prawo do odrzucenia takiej apelacji.

Właściciel/Zarząd ma 14 dni na rozpatrzenie apelacji.

 

Niezastosowanie się do wzoru i tematu wątku skutkuje nadaniem odpowiedniej kary dla autora wątku.

 

Aby zobaczyć resztę uwag oraz wzór składania apelacji od decyzji Zarządu Serwera, kliknij tutaj
 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...