Skocz do zawartości

Pytanie początkującego


FrogStory

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, żeby nie zakładać ciągle nowych tematów, będę pisał w jednym a pytań mam sporo, bo jestem początkujący z tej grze. Pierwsze pytania 🙂

- jakie jedzenie jest najlepsze na serwerze? Co daje najwięcej hp?

- na czym się najszybciej wbija lvl postaci? Czy warto robić w domku expiarkę z kaktusa na przykład, czy robić coś innego?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Opiekun Forum
Opiekun
Napisano (edytowane)

Jedzenie jest takie same jak w zwyczajnym świecie (chyba xD), czyli to co daję najwięcej na singlu, daję też tu.

 

Nie wiem o co chodzi z tym lvl postaci, bo jest takie coś jak poziom pracy i gdy większy jest ten poziom tym większą wypłatę co godzinę dostajesz i później możesz iść do innej pracy, która wymaga większego lvl'a, a jeśli chcesz wbić dużo expa, to jako początkujący najlepiej wziąć pracę górnika i pójść na /warp kop, i kopiesz! Dzięki temu otrzymujesz też exp dzięki któremu możesz enchantować przedmioty i otrzymujesz ten lvl pracy (działa on tak samo jak pasek expa, kiedy pasek się zapełni dostajesz nowy poziom pracy, kiedy wykonujesz swoją pracę od czasu do czasu pokazuję Ci się on u góry ekranu), podczas pracy również otrzymujesz pieniądze. Poziom pracy możesz też sprawdzić pod /praca najeżdżając na emeralda.

 

Miłej gry!

Edytowane przez thomass

.·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ .·:*¨༺ ༻¨*:·.*̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ . 

image.png

.·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ .·:*¨༺ ༻¨*:·.*̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ . 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Jedzenie na naszym serwerze działa tak samo jak w normalnym Minecrafcie. Polecam Cooked Porkchopy, bo regenerują aż 4 punkty głodu.