Skocz do zawartości

dominik585

Rekomendowane odpowiedzi

Twój nick (z serwera): dominik585
Propozycja dotyczy (tytuł): Reliktów
Opis propozycji: Rozchodzi się o to, że relikty i zdobywanie ich po 20 dniach grania, jest totalnie bezsensu. Owszem jakoś utrudniają rozgrywkę, ale trzeba przede wszystkim spojrzeć na to, że główki czarnego szkieleta wbijane przez graczy są w ciągu kilku dni, a na relikty trzeba poświęcić 20 dni wchodząc codziennie na serwer, a co za tym idzie- kilka beaconow w tym samym dniu zostaną zrobione, a powinno być raczej "kto pierwszy ten lepszy" i mieć rywalizacje, a takim czymś rywalizacji nie ma. Najbardziej pokrzywdzeni są gracze, którzy grają sami, bo beacona zrobią dopiero po ponad 40 dniach grania (nie wliczając oczekiwanego czasu na otwarcie netheru). Owszem mogą kupić relikt od kogoś, ale na początku edycji zapewne kosztują one kilka kk, a tak to muszą dorabiać osoby, które już te beacony mają- grając samemu na serwerze nic nie można osiągnąć.  Proponowałbym zrobienie coś z takim czymś lub usunięciu tych reliktów, bo zapewne niejeden gracz odszedł z serwera przez takie coś.
Dodam jeszcze, że głupiej propozycji nie musiałbym pisać, gdyby  zarządowi zechciało się odpisać i to razem przedyskutować, a nie olewać, bo pewnie coś nie podpasowało😉.
Dodatkowe SS'y: Zbędne

Edytowane przez dominik585
  • Superka 1
  • Dislike 1

IMG_20220206_172217.jpg

Zrzut_ekranu_2024-03-13_030426.png

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Dominikiem. Ogólnie relikty miały na celu utrudnienie rozgrywki i polepszenie ekonomii, lecz na tle innych zbyt prostych ułatwień, które zwyczajnie ją psują - wychodzi to na zero. 

  • Superka 1
  • Thinking 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Admin

Główki czarnych szkieletów od bardzo dawna są nieosiągalne w ciągu kilku dni, teraz przeważnie są to około dwa tygodnie.
Na tej edycji pierwsza została odebrana 12 dni od startu edycji. Relikt nabiera znaczącej wartości dopiero po otwarciu mapy netheru, przed nim ceny wahały się w okolicach kilkuset tysięcy.
Piszesz o rywalizacji i właśnie tym jest wchodzenie na serwer codziennie i wykonywanie zadań. Relikty na pewno zostaną, ale może na nową edycje coś się w nich zmieni.

  • Superka 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Nolifequ napisał:

Relikt nabiera znaczącej wartości dopiero po otwarciu mapy netheru, przed nim ceny wahały się w okolicach kilkuset tysięcy.

I zapewne na nowej edycji będą wahały się kilku milionów.

21 minut temu, Nolifequ napisał:

Piszesz o rywalizacji i właśnie tym jest wchodzenie na serwer codziennie i wykonywanie zadań. Relikty na pewno zostaną, ale może na nową edycje coś się w nich zmieni.

Nie widzę tutaj żadnej rywalizacji, ze względu, że zadania możesz zrobić od godziny 00.00 do 24.00, które trwają 5/10 minut, więc jaka tutaj rywalizacja? Jeśli na serwerze jest stały gracz to logiczne, że będzie wchodził na serwer i robił przepustki, nie będzie dla niego to rywalizacja, tylko czynność, którą wykonuje się codziennie na serwerze.

 

Najbardziej pokrzywdzeni są tutaj gracze, którzy grają sami, bo nie utrudniacie wbicia jakiejś ekipie reliktów, bo jest ich kilku, a utrudniacie grę pojedynczym graczom. Muszą kupić dodatkowy relikt, a przypominam, że do tej pory musieli ogarnąć tylko główki, więc takim graczom zrobiono pod górkę. Mam nadzieję, że teraz napisane jaśniej.

  • Superka 1

IMG_20220206_172217.jpg

Zrzut_ekranu_2024-03-13_030426.png

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do reliktów - nie można patrzec na nie jednostronnie. Zdobycie ich zachęca graczy do grania codziennie, aż do osiągnięcia swojego celu, lub dłużej. Aby zdobyć drugi musisz mieć z kimś spółkę, co również może być pozytywem, bo zdobywasz znajomości na serwerze, które z pewnością wpływają na chęci do gry na serwerze. Ewentualnie możesz go kupić od graczy (lub mieć duże szczęście w eventach/losowaniach ze skrzynek itp.), jednak ceny itemku są bardzo wysokie. Żeby dorobić się takiej kwoty również musisz poświęcić sporą ilość czasu. 

Teraz wymieniłam same korzyści płynące z tego systemu, jednak jeżeli faktycznie pomimo tych słów rywalizacja nie przedstawia się w sposób odpowiedni dla graczy, możnaby pomyśleć nad lekką modyfikacją. Na przykład dziennie pojawiłoby się kilka zadań z różnymi stopniami trudności, które dawałyby nam odpowiednią liczbę punktów. W taki sposób gracze, którym dużo bardziej zależy na zdobyciu beacona będą tych questów robić więcej, co również przełoży się na czas temu poświęcony🤔

  • Superka 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Administrator
Admin

Aktualnie nie będziemy zmieniać nic w reliktach. Drop z przepustek oraz z mitycznej skrzynki to jedyne możliwości zdobycia pryzmatycznego reliktu. Jest zbyt wcześnie, aby oceniać, czy ten relikt jest dobry, czy potrzeba zmian itp. itd. - nie da się tego ocenić dobrze po jednej edycji, w szczególności, że połowa graczy nie zdawała sobie sprawy z cenności tego reliktu,

 

Być może będziemy coś zmieniać na Nowej Edycji (nie tej, która jest dziś o 18:00), ale na pewno w najbliższym czasie nic się nie zmieni.

DP3Woc2.png

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Admin

propozycja_odrzucona.png

DP3Woc2.png

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...