Administrator KrychaMieczXD 1211 Napisano 7 Lipca 2023 Admin Administrator Udostępnij Napisano 7 Lipca 2023 (edytowane) Kliknij na wybraną kategorię, aby do niej przejść: Zarządzanie regionem | Zarządzanie właścicielami regionu | Zarządzanie członkami regionu Ustawianie opcji regionu | Pozostałe komendy | Flagi Oznaczenia: <> - wartości musi zostać podana [ ] - podanie wartości nie jest wymagane (opcjonalnie) /rg info - wyświetla informacje o regionie, w którym się znajdujesz Wpisując /rg info [nazwa regionu] wyświetlą się informacje o danym regionie /rg list - wyświetla listę regionów w danym świecie Spoiler /rg list -p <nick gracza> → wyświetla te regiony, w których gracz jest właścicielem lub członkiem /rg list -i <szukane ID> → wyświetla te regiony, w których znajduje się szukane ID /rg list -s → wyświetla listę regionów w Twoim zaznaczeniu /rg define <nazwa regionu> [właściciel] - tworzy region w zaznaczeniu (lub /rg create) Spoiler /rg define -w <nazwa świata> → tworzy region w wybranym świecie /rg define -g → stworzenie nowego globalnego regionu, który nie ma fizycznej przestrzeni /rg remove <nazwa regionu> - usuwa region (lub /rg delete) Spoiler /rg remove -w <nazwa świata> → usuwa region w wybranym świecie /rg remove -u → zmienia dzieci regionu tak, aby nie miały rodzica /rg remove -f → usuwa dzieci regionu /rg redefine <nazwa regionu> - zmienia/przenosi zaznaczenie regionu (lub /rg move) Spoiler /rg redefine -w <nazwa świata> → przenosi region w wybranym świecie /rg redefine -g → stworzenie nowego globalnego regionu, który nie ma fizycznej przestrzeni /rg claim <nazwa regionu> - przypisuje gracza jako właściciela regionu /rg select <nazwa regionu> - zaznacza obszar regionu /rg addowner <nazwa regionu> <nazwa gracza> - dodaje właściciela do regionu (lub /rg ao) Spoiler Można dodać również grupę/rangę jako właściciela regionu Przykład: /rg addowner test1 g:moderator (test1 to nazwa regionu, moderator to grupa/ranga) /rg removeowner <nazwa regionu> <nazwa gracza> - usuwa właściciela z regionu (lub /rg ro) Spoiler Można również usunąć grupę/rangę z właściciela regionu Przykład: /rg removeowner test1 g:moderator (test1 to nazwa regionu, moderator to grupa/ranga) /rg removeowner -a → usuwa wszystkich właścicieli regionu /rg addmember <nazwa regionu> <nazwa gracza> - dodaje członka do regionu (lub /rg am) Spoiler Można dodać również grupę/rangę jako członka regionu Przykład: /rg addmember test1 g:admin (test1 to nazwa regionu, admin to grupa/ranga) /rg removemember <nazwa regionu> <nazwa gracza> - usuwa członka z regionu (lub /rg rm) Spoiler Można również usunąć grupę/rangę z członka regionu Przykład: /rg removemember test1 g:admin (test1 to nazwa regionu, admin to grupa/ranga) /rg removemember -a → usuwa wszystkich członków regionu /rg flag <nazwa regionu> <nazwa flagi> <wartość> - ustawia flagę w regionie Spoiler /rg flag -g → ustawia flagę na grupę /rg flag -e → ustawia pustą wartość dla flagi Grupy regionu: Spoiler all - wszyscy members - członkowie owners - właściciele nonmembers - wszyscy poza członkami nonowners - wszyscy poza właścicielami /rg setpriority <nazwa regionu> <priorytet> - ustawia priorytet dla regionu (lub /rg pri) /rg setparent <nazwa regionu><nazwa rodzica> - ustawia rodzica regionu /rg flags <nazwa regionu> - wyświetla listę flag dla danego regionu /rg teleport <nazwa regionu> - teleportuje do wybranego regionu Spoiler /rg teleport -c → teleportuje do centrum regionu (musisz być w trybie obserwatora [/gm 3]) /rg load - przeładowuje dane regionów z pliku lub bazy danych (lub /rg reload) /rg save - zapisuje dane regionów do dysku Flagi pozwalają na zarządzanie regułami gry w danym regionie, tj. możliwość walki, respienie się mobów, niszczenie bloków itp. Każda flaga musi mieć ustaloną swoją wartość, które dzielone są na: Spoiler state - wartość allow albo deny string - wartość w formie napisu (dla flagi np. greeting) integer - liczby całkowite (przydatne dla flag typu heal-delay, itp.) double - liczby zmiennoprzecinkowe (przydatne dla flagi np. heal-min-health) location - miejsce na świecie (przydatne dla flag spawn, teleport) boolean - wartość prawda/fałsz (przydatne dla flag typu notify-enter) Flagi związane z ochroną: passthrough → chronienie regionu (deny: chroni, allow: nie chroni) build → stawianie/niszczenie bloków Spoiler Flaga build zawiera w sobie tak naprawdę wszystkie flagi (budowanie, bicie się, respienie mobów, otwieranie skrzynek, etc.) jeżeli inne flagi nie są ustawione. Dlatego jeżeli wystąpią problemy np. z interakcją z mobami, warto zwrócić uwagę na ustawioną wartość tej flagi interact → interakcja z blokami lub bytami (używanie drzwi, dźwigni, przycisków, pojazdów etc.) block-break → niszczenie bloków block-place → stawianie bloków use → używanie drzwi, dźwigni, przycisków, etc. damage-animals → atakowanie przyjaznych mobów przez graczy chest-access → otwieranie ekwipunków (skrzyni, beczek, pulpitów, nie chodzi o eq graczy) ride → wchodzenie do pojazdów oraz zwierząt (koń, lama) pvp → walka między graczami sleep → korzystanie z łóżka respawn-anchors → aktywowanie kotwicy odrodzenia tnt → detonacja i obrażenia od detonacji TNT vehicle-place → stawianie pojazdów (łódki, wagoniki, etc.) vehicle-destroy → niszczenie pojazdów (łódki, wagoniki, etc.) lighter → używanie krzesiwa block-trampling → niszczenie plonów, jajek żółwia frosted-ice-form → tworzenie lodu za pomocą enchantu "mroźny piechur" item-frame-rotation → obracanie przedmiotem w ramce firework-damage → zadawanie obrażeń bytom i graczom przez fajerwerki use-anvil → korzystanie z kowadeł use-dripleaf → interakcja z spadkoliściem Flagi związane z mobami, ogniem i eksplozjami creeper-explosion → obrażenia od eksplozji creepera enderdragon-block-damage → niszczenie bloków przez smoka kresu ghast-fireball → obrażenia od kul ghasta oraz głów withera other-explosion → obrażenia od eksplozji fire-spread → rozprzestrzenianie się ognia enderman-grief → podbieranie bloków przez endermany snowman-trails → tworzenie śniegu pod bałwanami ravager-grief → niszczenie przez dewastatora mob-damage → obrażenia zadawane przez mobów mob-spawning → respienie się mobów deny-spawn → możliwość ustalenia, jakie moby mają się nie respić entity-painting-destroy → niszczenie obrazów entity-item-frame-destroy → niszczenie ramek wither-damage → obrażenia od wybuchu withera przy zrespieniu go Flagi dot. naturalnych zjawisk lava-fire → rozprzestrzenianie ognia od lawy lightning → działanie piorunów water-flow → rozlewanie się wody lava-flow → rozlewanie się lawy snow-fall → tworzenie się śniegu na ziemi podczas padania śniegu snow-melt → topnienie śniegu ice-form → tworzenie lodu (zamarzanie wody) ice-melt → roztapianie lodu frosted-ice-melt → roztapianie oszronionego lodu mushroom-growth → rośnięcie grzybów leaf-decay → znikanie liści (gdy nie są przy bloku drzewa) grass-growth → rozrastanie się trawy na ziemi mycelium-spread → rozrastanie się grzybni vine-growth → rośnięcie lian rock-growth → rośnięcie bloków nacieku itp. sculk-growth → rozrastanie się sculku i sculkowych lian crop-growth → rośnięcie plonów soil-dry → wysychanie pola uprawnego coral-fade → wysuszanie się koralowców poza wodą Flagi związane z poruszaniem się entry → możliwość wejścia do regionu exit → mozliwośćwyjścia z regionu exit-via-teleport → możliwość wyjścia z regionu poprzez teleport exit-override → czy zawsze pozwalać graczowi na wyjście (tryb prawda/fałsz) entry-deny-message → wiadomość przy próbie wejścia do regionu exit-deny-message → wiadomość przy próbie wyjścia z regionu notify-enter → informacja o wejściu do regionu (pokazuje się osobom z odpowiednimi permisjami w WG) notify-leave → informacja o wyjściu z regionu (pokazuje się osobom z odpowiednimi permisjami w WG) greeting → wiadomość powitalna przy wejściu do regionu greeting-title → wiadomość powitalna na środku ekranu przy wejściu do regionu farewell → wiadomość pożegnalna przy wyjściu z regionu farewell-title → wiadomość pożegnalna na środku ekranu przy wejściu do regionu enderpearl → korzystanie z perły kresu chrous-fruit-teleport → teleportowanie się za pomocą owocu refrenusu teleport → lokalizacja do teleportacji spawn → miejsce respawnu, gdy gracz zginie w regionie teleport-message → wiadomość wysyłana do osób teleportowanych za pomocą /rg teleport Flagi związane z regułami gry item-pickup → podnoszenie przedmiotów item-drop → wyrzucanie przedmiotów exp-drops → wypadanie kulek doświadczenia deny-message → wiadomość, gdy nie można zniszczyć/zabić/czegoś zrobić invincible → nieśmiertelność fall-damage → obrażenia od upadku game-mode → zmiana trybu gry time-lock → ustawienie jednego czasu weather-lock → ustawienie jednej pogody natural-health-regen → czy gracze powinni naturalnie odzyskiwać HP (w trybie peaceful/mając pełne nasycenie) natural-hunger-drain → czy gracze powinni naturalnie tracić pasek głodu (w trybie peaceful/mając pełne nasycenie) heal-delay → czas pomiędzy regenerowaniem serc heal-amount → liczba pół-serc do regeneracji zdrowia heal-min-health → minimalna liczba pół-serc, aby gracz został uleczony heal-max-health → maksymalna liczba pół-serc, aby gracz został uleczony feed-delay → czas pomiędzy regenerowaniem głodu feed-amount → liczba pół-głodu do regeneracji zdrowia feed-min-hunger → minimalna liczba pół-głodu, aby gracz został nakarmiony feed-max-hunger → maksymalna liczba pół-głodu, aby gracz został nakarmiony blocked-cmds → lista komend niemożliwych do użycia allowed-cmds → lista komend możliwych do użycia (tylko te komendy działają) Pozostałe flagi pistons → używanie tłoków send-chat → możliwość wysyłania wiadomości na chat receive-chat → możliwość odczytywania chatu potion-splash → rzucanie miksturami Autorzy: @KrychaMieczXD i @berkowskyy Data wykonania: 06/07/2023 Edytowane 8 Lipca 2023 przez KrychaMieczXD 11 1 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rekomendowane odpowiedzi