wstyd 50 Napisano 24 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2023 Twój nick (z serwera): wstyd Propozycja dotyczy (tytuł): Mob-Spawner Opis propozycji: Witam, chciałbym poruszyć temat związny z "Mob-Spawnerami". Aktualnie zabawa z Mob-Spawnerami jest dosyć ograniczona poprzez różnorakie ograniczenia narzucone przez serwer. Proponowałbym włączenie zdobytego doświadczenia ze zrespionych mobów, co umożliwiłoby naprawianie narzędzi takich jak kilof itp. Na pewno takie doświadczenie ze spawnera powinno zostać lekko zredukowane od podstawowego z Minecraft np. o 75%. Ważnym aspektem jest również praca, która powinna nabijać się za zabijanie zrespionych mobów zmniejszona np. o 50%. Spawnery nie przydają się tylko w celach nabijania pracy czy zdobywania doświadczenia ale, również do zaopatrywania sklepów graczy. Po dodaniu powyższych zmian taki spawner mógłby zostać ograniczony do kilkunastu sztuk na serwer po to aby nie były aż tak oblegane i wykorzystywane do niszczenia ekonomii serwera. Ostatnim krokiem powinno być usunięcie możliwości dropienia z mobów główek, ponieważ zepsuło by to sens pozyskiwania ich. Reasumując "Mob Spawnery" uzyskałyby nowe życie, które pozwalałoby graczom na dużo więcej zabawy!!! Pozdrawiam Cieplutko 🙂 Wstyd Dodatkowe SS'y: brak 1 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
karo. 2876 Napisano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2023 10 godzin temu, wstyd napisał: co umożliwiłoby naprawianie narzędzi takich jak kilof itp Ale przecież wtedy byłoby za łatwo... Teraz się trzeba trochę nagimnastykować żeby sobie ponaprawiać itemki co, myślę, jest spoko 😅 10 godzin temu, wstyd napisał: jest również praca, która powinna nabijać się za zabijanie zrespionych mobów zmniejszona np. o 50%. Kompletnie na nie, bo wtedy łatwo można byłby by ją sobie wymaxować... 10 godzin temu, wstyd napisał: powinno być usunięcie możliwości dropienia z mobów główek Ale głowki i level pracy nie nabijają się ze spawnerów... Dostajesz o tym informację na czerwono. Reasumując na nie. Tak jak teraz jest ustawione nie jest kwestią przypadku i bardzo dobrze reguluje ekonomię gry. 1 jestem małpa i mam stado goryli - - - Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wstyd 50 Napisano 25 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2023 Rozumiem, że wniosek odrzucony aczkolwiek nie zgadzam się z argumentami. Po pierwsze naprawianie narzędzi nie jest trudne a wręcz żmudne.Wystarczy tepnąć na warp drwal i kopać drewno a taki mob spawner mógłby to zmienić i dać inne wyjście, które by było dostępne dla graczy co znaleźli spawner.Co do nabijania pracy zgadzam się połowicznie iż resp mobów jest z góry nałożony na max "x" sztuk i nie można ich zrespić nie wiadomo ile. Moim zdaniem nie wykorzystany potencjał ponieważ aktualnie mob spawnery są bez użyteczne. No cóż będę próbował dalej w przyszłości 🙂 Pozdrawiam wstyd Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
karo. 2876 Napisano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2023 2 godziny temu, wstyd napisał: Rozumiem, że wniosek odrzucony Niee spokojnie, nie mam takiej mocy 😄 Dałam swoje argumenty tylko 😛 1 jestem małpa i mam stado goryli - - - Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Lezz 214 Napisano 29 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2023 Niestety @wstyd. Byłoby to trochę przesadzone, ponieważ zbyt mocno ułatwiło by to gameplay i progresowanie w grze. Neutral z niemałą przewagą na nie. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
HeadAdmin zabsong 1478 Napisano 7 Lutego 2023 HeadAdmin HeadAdmin Udostępnij Napisano 7 Lutego 2023 Propozycja została wstępnie zaakceptowana! Propozycja została skierowana bezpośrednio do serwerowego Technika celem weryfikacji możliwości jej implementacji. 1 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rekomendowane odpowiedzi