Skocz do zawartości
Drogi Gościu. Nie jesteś zalogowany, bądź zarejestrowany na naszym forum, ale pomimo tego możesz tworzyć wątki i odpowiadać w tematach, z tym że wszystkie Twoje wiadomości będą musiały zostać ręcznie zatwierdzone przez Administratora. Z tego powodu zachęcamy Cię do założenia konta (bądź zalogowania), aby uniknąć tych ograniczeń.

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 07/09/25 w Odpowiedzi

  1. Kiedy ostatnio leciałeś/aś samolotem? Uwaga! Z racji iż pytanie dnia pojawiło się dzisiaj o późniejszej porze każdy, kto wypowie się pod postem oraz zostawi pod nim reakcję otrzyma epicką skrzynkę wraz z kluczem w ramach zadośćuczynienia :)
    2 punkty
  2. Czy lubisz jeździć na rowerze?
    1 punkt
  3. 1 punkt
  4. 1 punkt
  5. Dokładnie to 32 pary z tego to 28 NIKE
    1 punkt
  6. 1 punkt
  7. Kliknij na wybraną kategorię, aby do niej przejść: Ogólne komendy | Nawigacja | Pozycja (selekcja) | Edycja zaznaczenia | Generowanie Schematy i schowek | Narzędzia | Super Kilof | Pędzle | Pozostałe komendy Oznaczenia: <> - wartości musi zostać podana [ ] - podanie wartości nie jest wymagane (opcjonalnie) /we help lub /worldedit help - pokazuje listę komend z WorldEdita Aby przejść do wybranej strony z komendami należy wpisać /we help -p <numer strony> (przykład: /we help -p 5) //wand - przywołuje różdżkę (drewnianą siekierę) do Twojego EQ Dzięki różdżce możesz wyznaczać obszar zaznaczenia (lewy - prawy) /toggleeditwand - wyłącza działanie różdżki (drewniana siekierka staje się zwykłym przedmiotem) //undo - cofa poprzednio wykonaną czynność //redo - cofa cofnięcie ostatnio wykonanej czynności (czyli cofa //undo) //clearhistory - czyści historię wykonywanych czynności //limit <limit> - ustawia limit bloków na wykonywane czynności Jeżeli ustawisz //limit -1 to masz nieskończony limit bloków //gmask <maska> - ustawia globalną maskę (na wszystkie komendy) Przykład: dzięki //gmask #solid wszystkie komendy będą działać na stałych blokach (czyli bez wody, powietrza etc.) Wytłumaczenie masek: /unstuck - pozwala na wyjście z bloku, jeśli w nim utkniesz /ascend - przenosi Cię o 1 poziom w górę Jeżeli chcesz przenieść się o kilka poziomów wyżej, skorzystaj z /ascend <ilość poziomów> /descend - przenosi Cię o 1 poziom w dół Jeżeli chcesz przenieść się o kilka poziomów niżej, skorzystaj z /descend <ilość poziomów> /ceil - przenosi Cię do sufitu, stawiając blok szkła pod Tobą /thru - umożliwia przechodzenie przez ścianę, na którą patrzysz /jumpto lub /j - przenosi Cię tam, gdzie patrzysz /up <ilość> - przenosi Cię o daną liczbę kratek w górę, stawiając pod Tobą szkło //pos1 - ustawia pierwszą pozycję zaznaczenia tam, gdzie stoisz Można ustawić ją również poprzez podanie X Y Z (przykład: //pos1 49,25,-120) //pos2 - ustawia drugą pozycję zaznaczenia tam, gdzie stoisz Można ustawić ją również poprzez podanie X Y Z (przykład: //pos2 51,65,420) //hpos1 - ustawia pierwszą pozycję na blok, na który patrzysz //hpos2 - ustawia drugą pozycję na blok, na który patrzysz //chunk - zaznacza chunk, na którym się znajdujesz Możesz zaznaczyć chunk poprzez wpisanie jego pozycji (przykład: //chunk 2,0,26) //contract <wartość> [odwrotna wartość] [kierunek] - zmniejsza obszar zaznaczenia o daną wartość //shift <wartość> [kierunek] - przesuwa obszar zaznaczenia bez zawartości wewnątrz regionu Jeśli kierunek nie zostanie podany, zaznaczenie przesunie się w kierunku, w którym patrzysz //outset <wartość> - zwiększa zaznaczenie w każdą stronę o daną wartość //inset <wartość> - zmniejsza zaznaczenie w każdą stronę o daną wartość //size - podaje informacje o obszarze zaznaczenia //size -c - podaje informacje o schowku //count <blok/maska> - Zwraca liczbę policzonych bloków/maski Przykład: //count dirt, //count #air //distr - podaje informacje o ilości bloków w zaznaczeniu oraz ilość i wartość procentową danego bloku w tym obszarze //sel <tryb> - zmienia tryb zaznaczenia //sel -d <tryb> - ustawia dany tryb na domyślny Samo użycie komendy //sel czyści zaznaczenie Tryby zaznaczenia: //expand - <wartość> [odwrotna wartość] [kierunek] - zwiększa obszar zaznaczenia o daną wartość //expand vert - rozszerza zaznaczenie maksymalnie w pionie (góra-dół) //set <blok> - ustawia dany blok na całe zaznaczenie //line <blok> [grubość] - tworzy linię pomiędzy dwoma punktami WAŻNE Komenda działa tylko w trybie cuboid i convex //curve - tworzy linię po zaznaczeniu WAŻNE Komenda działa tylko w trybie convex //replace [blok do zamiany] <aktualny blok> - zamienia wszystkie bloki w danym regionie Jeżeli nie podasz jaki blok ma zostać zmieniony, wszystkie bloki zostaną zmienione na wybrany (działanie podobne do //set) //overlay <blok> - ustawia blok na górną warstwę zaznaczenia //center <blok> lub //middle <blok> - wyznacza środek zaznaczenia wybranym blokiem //naturalize - zamienia górna warstwę na trawę, 3 następne w ziemię, a resztę w kamień (unaturalnia teren) //walls <blok> - tworzy ściany z wybranego bloku wokół zaznaczenia //faces <blok> lub //outline <blok> - tworzy w zaznaczeniu podłogę, ściany oraz sufit z wybranego bloku //smooth [ile razy] [blok/maska] - wygładza zaznaczenie //move [ile razy] [kierunek] - przesuwa tylko i wyłącznie zawartość zaznaczenia (obszar zaznaczenia zostaje w tym samym miejscu) //stack - [ile razy] [kierunek] - powtarza zaznaczenie //regen - regeneruje zaznaczony obszar //hollow - tworzy dziurę w zaznaczeniu //forest [typ lasu] [gęstość]- tworzy las w zaznaczeniu //flora [gęstość] - dodaje florę do regionu //hcyl <blok> <promień> [wysokość] - tworzy pusty cylinder //cyl <blok> <promień> [wysokość] - tworzy pełny cylinder //hsphere <blok> <promień> - tworzy pustą kulę //sphere <blok> <promień> - tworzy pełną kulę /forestgen [wielkość] [rodzaj] [gęstość] - tworzy las /pumpkins [wielkość] - tworzy las dyń //hpyramid <blok> <wielkość> - tworzy pustą w środku piramidę //pyramid <blok> <wielkość> - tworzy wypełnioną piramidę Schematy pozwalają na przechowywanie np. budynków, struktur i wszelkich obszarów zaznaczenia, które może wczytać/wkleić każda osoba posiadająca dostęp do schematów. /schem list - pokazuje listę schematów Poprzez /schem list -p <numer strony> możesz przechodzić między stronami /schem load <nazwa schematu> - wczytuje schemat do schowka Również można kliknąć w literę "L" w liście schematów, aby go wczytać /schem delete <nazwa schematu> - usuwa wybrany schemat /schem save <nazwa schematu> - tworzy schemat UWAGA Żeby stworzyć schemat, musisz mieć skopiowane dane zaznaczenie //copy - kopiuje obszar zaznaczenia do schowka //cut - wycina obszar zaznaczenia i zapisuje go do schowka (działanie podobne do //copy ale z usunięciem skopiowanego obszaru) //paste - wkleja zaznaczenie ze schowka //rotate <obrót przez Y> [obrót przez X] [obrót przez Z] - obraca zaznaczenie ze schowka za pomocą stopni (90, 180, 270, również na minusie) //flip [kierunek] - odwraca zaznaczenie ze schowka Bez podania kierunku odwróci zaznaczenie w przeciwną stronę, w którą się patrzysz /clearclipboard - czyści schowek /tool tree [typ drzewa] - narzędzie do generowania drzewa Bez podania typu drzewa utworzy się drzewo dębowe /tool repl <blok> - narzędzie do podmieniania bloku /tool stacker [zasięg] [maska] - narzędzie do nakładania stosu bloków /tool farwand - różdżka działająca na odległość /tool none lub /tool unbind - wyłącza narzędzie na wybranym przedmiocie /tool deltree - usuwa unoszące się w powietrzu drzewo Narzędzie działa na unoszące się w powietrzu drzewa, które nie są złączone z innymi drzewami /tool lrbuild <pierwszy blok> <drugi blok> - narzędzie do stawiania bloków na odległość Lewy przycisk stawia <pierwszy blok>, prawy przycisk stawia <drugi bok> /tool floodfill <blok> <zasięg> - zamienia połączone bloki tego samego typu na wybrany blok /superpickaxe single - włącza pojedynczy tryb super kilofa /superpickaxe area - włącza obszarowy tryb super kilofa /superpickaxe recursive - włącza rekurencyjny tryb super kilofa /br forest <kształt> [promień] [gęstość] <typ> - tworzy pędzel, który generuje drzewa /br butcher [zasięg] lub /br kill [zasięg] - pędzel do zabijania mobów w zasięgu pędzla /br paint <kształt> [zasięg] [gęstość] <forest/item/set> - pędzel stosujący funkcje /br none - usuwa wszelkie pędzle z narzędzi /br gravity [zasięg] - pędzel symulujący efekt grawitacji /br ex [zasięg] - pędzel gaszący pożar /br sphere <blok> [zasięg] - tworzy kulisty pędzel /br raise <kształt> [zasięg]- pędzel podnoszący wszystko bloki o jeden /br lower <kształt> [zasięg] - pędzel obniżający wszystko o jeden /br smooth [zasięg] [ile razy ma wygładzić] [maska] - będzie wygładzający obszar /br cyl <blok> [zasięg] [wysokość] - tworzy cylindryczny pędzel /br set <kształt> [zasięg] <blok> - tworzy pędzel ustawiający dany blok w wybranym kształcie /br apply <kształt> [zasięg] <forest/item/set> - pędzel nakładający funkcje na dany blok /br snow <kształt> [zasięg] - tworzy pędzel tworzący warstwę śniegu w wybranym kształcie /br biome <kształt> [zasięg] <rodzaj biomu> - pędzel ustawiający dany biom w zasięgu pędzla w wybranym kształcie /mask <blok/maska> - ustawia maskę dla pędzla. Pędzel będzie działał tylko na tym bloku /material <blok> lub /mat <blok> - zmienia bloki pędzla /range <zasięg> - zmienia zasięg pędzla /size <wartość> - zmienia wielkość pędzla /biomelist - pokazuje listę wszystkich biomów Za pomocą /biomelist -p <numer strony> możesz przejrzeć pozostałe strony listy /biomeinfo - pokazuje biomy znajdujące się w zaznaczeniu //setbiome <rodzaj biomu> - zmienia biom na zaznaczeniu /chunkinfo - pokazuje informacje o chunku, na którym się znajdujesz /listchunks - pokazuje listę chunków w zaznaczeniu /delchunks - usuwa chunki w zaznaczeniu //restore - przywraca stan mapy ze snapshota //fill <blok> <promień> [głębokość] - wypełnia dziurę wybranym blokiem /fillr <blok> <promień> [głębokość] - wypełnia dziurę rekurencyjnie (kształt półkuli) //drain <zasięg> - wysusza teren (usuwa wodę/lawę) /fixlava - wyrównuje lawę /fixwater - wyrównuje wodę /removeabove [wielkość] [wysokość] - usuwa bloki nad Tobą /removebelow [wielkość] [wysokość] - usuwa bloki pod Tobą /removenear <bloki/maska> [zasięg] - usuwa wybrane bloki w pobliżu //replacenear <zasięg> [blok do zamiany] <bloki aktualny> - w wybranym zasięgu zamienia bloki na wybrany Bez podania bloku do zamiany, wszystkie bloki zostaną zamienione w wybrany blok /snow [rozmiar] [wysokość] - nakłada warstwę śniegu na teren /thaw [rozmiar] [wysokość] - usuwa warstwę śniegu z terenu /green [rozmiar] [wysokość] - zamienia ziemię na bloki trawy /ex [promień] - usuwa ogień /butcher [promień] - zabija moby /remove <rodzaj> <zasięg> - usuwa wszystkie byty z danego rodzaju Rodzaje bytów: //calculate - szacuje wyrażenie matematyczne (lepiej nie używać 😅) //help - wyświetla wszystkie komendy z pluginu Autorzy: @berkowskyy i @KrychaMieczXD Data wykonania: 05/07/2023 Data aktualizacji poradnika: 10/04/2024
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...