Skocz do zawartości
Drogi Gościu. Nie jesteś zalogowany, bądź zarejestrowany na naszym forum, ale pomimo tego możesz tworzyć wątki i odpowiadać w tematach, z tym że wszystkie Twoje wiadomości będą musiały zostać ręcznie zatwierdzone przez Administratora. Z tego powodu zachęcamy Cię do założenia konta (bądź zalogowania), aby uniknąć tych ograniczeń.

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Kiedy ostatni raz byłeś/aś na wagarach?
  3. Dzisiaj
  4. Wczoraj
  5. Czy udały Ci się jakieś primaaprilisowe żarty?
  6. tak, a i olo wkradło Ci się jakieś see
  7. Ostatni tydzień
  8. Nie noszę zegarka ale jak już to lewa
  9. hejka!! Moim zdaniem większość propozycji jest super, naprawdę powinny zostać z biegiem czasu wprowadzone. Osobiście nie zgadzam się tylko z nr: 7. Mi się podoba, że szansa na drop zgliszcz jest zależna od poziomu pracy kowala. To daje kopniaka i motywacje, aby poświęcić tej pracy czas. 8. Imo totalnie bez sensu, ciężko byłoby to chyba nawet ugryźć pod kątem komend i rozgłaszania się z vipvarpem wśród graczy. 9. Bez sensu, trochę takie na siłę. Działki mają fajną wysokość w dół i górę, super pole do popisu. 10. To za bardzo zepsuje ekonomię serwera, w szczególności w pierwszej fazie, kiedy nether nie jest jeszcze otwarty.
  10. Podejście użytkownika do rekrutacji, a także jego brak umiejętności w komponowaniu obiektu wskazują mi na kompletny brak możliwości podjęcia procesu rekrutacji. Brak jakichkolwiek form konstrukcji w budynku sprawia, że czyta się go jako nieprzemyślanego i źle skonstruowanego, słaby dobór kolorów nie pomaga. Determinowanie swojej pracy od tego kiedy ma się jakiś przypływ weny powoduje kompletny zastój i stagnacje. Pixelart można uznać za ciekawy aczkolwiek jest to zbyt prosta forma, aby na bazie jego prowadzić rekrutacje. Podanie oczywiście odrzucam.
  11. W mojej wypowiedzi powyżej chodziło raczej, że skoro "cóż, gram w mc od wersji 1.2.4, od zawsze budowałem i teraz tylko szlifuje swoje umiejętności" to myślałem, że może miałbyś troche więcej screenów które mógłbyś nam podesłać, żebyśmy mogli ocenić twoje zdolności robienia budynków, terenu, dekoracji itp. Na budo raczej nie potrzebujemy zbytnio pixelartów które ty nam tu powyżej zaprezentowałeś. My budujemy raczej duże mapy, lub pojedyncze ich fragmenty i elementy, niż tego typu obiekty 2D. Okej, to że umiesz to spoko, to na +, ale nie jest to nasze główne zajęcie i nie mamy raczej zapotrzebowania na pixelarty. Ciężko by było nam (budowniczym) i @ KKiritoocenić twoje zdolności w momencie kiedy wysyłasz tylko tyle i tylko takie budowle. "Uwielbiam budować w stylu Urbanistycznym (Miasta, Wieżowce...) lub Industrialnym (Fabryki, Przemysł...), umiem budować w takich stylach głównie z zamiłowania do dużych miast" Może miałbyś gdzieś na komputerze zapisane jakieś światy, albo screeny ze światów gdzie faktycznie budowałeś takie rzeczy, bo miasta i inne wyżej wymienione byłyby lepszym materiałem do oceny. Moja odpowiedź na prawdę nie miała na celu zniechęcenie cię i liczę, że dostaniemy jakies dobre budowle ;).
  12. i to mnie dobija w tych czasach, że teraz ai wszystko robi. Mój koncept oparty na poniższym obrazku tylko i wyłącznie, jest uznawany za wygenerowany. A co człowiek nie potrafi dobierać bloków odcieniem tak żeby to miało sens? Nie potrafi użyć bloków nietypowych do budowania w swoim pixelarcie? A jak to napisałeś, wierza, jest ciagle w rozbudowie, napisałem że jest budowana w trakcie. Jako artysta musze dostać weny zanim zrobie cos, ze a może to tu, albo tam, dlatego sa puste elementy, a miedzy poszczegolnymi czesciami jest nieład. Ta odpowiedź zniechęciła mnie do rekrutacji, Dziękuję, Pozdrawiam
  13. Podanie niestety zostaje odrzucone, budowle nie są na wystarczającym poziomie. Brakuje w nich więcej detalu i dopracowania, a kompozycyjnie wypadają niestety średnio.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...