Skocz do zawartości
Drogi Gościu. Nie jesteś zalogowany, bądź zarejestrowany na naszym forum, ale pomimo tego możesz tworzyć wątki i odpowiadać w tematach, z tym że wszystkie Twoje wiadomości będą musiały zostać ręcznie zatwierdzone przez Administratora. Z tego powodu zachęcamy Cię do założenia konta (bądź zalogowania), aby uniknąć tych ograniczeń.

Boost dla nowych graczy


Bariax

Wyróżnione odpowiedzi

- Twój nick (z serwera): Bariax
- Propozycja dotyczy (tytuł): Boost
- Opis propozycji: Hejka, wpadłem na nowy pomysł, bo jednak codziennie zjawiają się nowi gracze na serwerze, a polegało by to na tym, że każdy kto zarejestruje się otrzyma 1-dniowy boost na drop z kopalni, albo coś w ten deseń. Chodzi mi o to, że Ci, którzy grają od początku edycji mają już praktycznie sporo, a nie minęło dużo czasu, a nowi gracze muszą nadrabiać od początku, więc dla nich to taka rekompensata za czas. Co o tym myślicie? Możecie dodawać trochę udoskonaleń tego pomysłu, dałem tylko małe światełko.
- Dodatkowe SS'y: - 

"Jeśli oczekujesz, że świat będzie dla Ciebie sprawiedliwy, bo ty jesteś sprawiedliwy, oszukujesz siebie. To dokładnie tak jakbyś oczekiwał, że lew Ciebie nie zje tylko dlatego, że ty jego nie zjadłeś"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co z osobami które już teraz zaczęły grę i przez to stracą takiego boosta? Moim zdaniem powinno to zostać dodane od nowej edycji, lub dodać jakąś komendę /odbierzboosta. 

Ale! Co z sytuacją gdy ktoś będzie co chwile tworzył multikonta (VPN nie trudno zdobyć) po to, aby łatwiej kopać? Chyba, że taki boost nie byłby za bardzo odczuwalny - wtedy byłoby szkoda czasu na zabawę z nielegalnym oprogramowaniem.

 

Neutral z przewagą na nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Kacperek2115 napisał:

 

Ale! Co z sytuacją gdy ktoś będzie co chwile tworzył multikonta (VPN nie trudno zdobyć) po to, aby łatwiej kopać? Chyba, że taki boost nie byłby za bardzo odczuwalny - wtedy byłoby szkoda czasu na zabawę z nielegalnym oprogramowaniem.

 

 

Nie mówię, żeby od razu dawać 20% dla wszystkiego. Mały boost, to już zależałoby od administracji. 

A z tym multikontem to raczej nie możliwe, administratorzy pilnują wszystkiego. Oszustwo ma krótkie nogi 🙂

"Jeśli oczekujesz, że świat będzie dla Ciebie sprawiedliwy, bo ty jesteś sprawiedliwy, oszukujesz siebie. To dokładnie tak jakbyś oczekiwał, że lew Ciebie nie zje tylko dlatego, że ty jego nie zjadłeś"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Bariax napisał:

Nie mówię, żeby od razu dawać 20% dla wszystkiego. Mały boost, to już zależałoby od administracji. 

A z tym multikontem to raczej nie możliwe, administratorzy pilnują wszystkiego. Oszustwo ma krótkie nogi 🙂

Fakt, procent boosta jest do przegadania, co do drugiej cześci posta - niektórych rzeczy nie bedą w stanie sprawdzić od razu, chociaz miejmy nadzieje, ze nie znajda sie takie ancymony które beda próbowały wykorzystać dobro administracji 👼 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Kacperek2115 napisał:

co do drugiej cześci posta - niektórych rzeczy nie bedą w stanie sprawdzić od razu, chociaz miejmy nadzieje, ze nie znajda sie takie ancymony które beda próbowały wykorzystać dobro administracji 👼 

Dlatego oczekuję wypowiedzi też kogoś z Administracji, bo to oni będą wiedzieć najlepiej co z takimi sytuacjami. Czy w ogóle zaistnieją...

Jak już mówiłem, propozycja to tylko małe światełko, trzeba dać wypowiedzieć się wszystkim.

"Jeśli oczekujesz, że świat będzie dla Ciebie sprawiedliwy, bo ty jesteś sprawiedliwy, oszukujesz siebie. To dokładnie tak jakbyś oczekiwał, że lew Ciebie nie zje tylko dlatego, że ty jego nie zjadłeś"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście jestem na NIE. Minecraft to gra opierająca się na przygodzie i zdobywaniu surowców. Czy jest to serwer czy tryb jednoosobowy, polega to na tym samym. Aby do czegoś dojść musisz sobie na to zapracować i poświęcić trochę czasu. Gracze którzy jak napisałeś ("Chodzi mi o to, że Ci, którzy grają od początku edycji mają już praktycznie sporo, a nie minęło dużo czasu, a nowi gracze muszą nadrabiać od początku" ) też musieli jakoś do tego dojść, poświęcić dużo czasu i zamiłowania. Dlatego nie można mieć czegoś za darmo.

 

Edytowane przez feaccik
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Myślę, że wprowadzenie takiej opcji od początku przyszłej edycji nie będzie złym pomysłem. Tylko tak jak napisał już ktoś wyżej- niech ten boost nie będzie zbyt wysoki, żeby nie ułatwiać nie wiadomo jak rozgrywki.

  • Like 3

image.png

mrozi🥶

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, feaccik napisał:

Ja osobiście jestem na NIE. Minecraft to gra opierająca się na przygodzie i zdobywaniu surowców. Czy jest to serwer czy tryb jednoosobowy, polega to na tym samym. Aby do czegoś dojść musisz sobie na to zapracować i poświęcić trochę czasu. Gracze którzy jak napisałeś ("Chodzi mi o to, że Ci, którzy grają od początku edycji mają już praktycznie sporo, a nie minęło dużo czasu, a nowi gracze muszą nadrabiać od początku" ) też musieli jakoś do tego dojść, poświęcić dużo czasu i zamiłowania. Dlatego nie można mieć czegoś za darmo.

 

Może masz rację, ale spójrz też na to z innej strony. Nie dorówna się graczom, którzy pracują już np. miesiąc, dlatego stąd też ta sugestia, aby choć trochę ułatwić im grę dorównując w jakimś stopniu do stałych graczy. Początek gry będzie różny czasowo, ale koniec będzie dla każdego o tej samej porze. 

Przykład. Przychodzi nowy gracz po miesiącu lub dłużej od nowego sezonu - na początku ma na celu kopać, zarabiać, marne pieniądze są z tego, gdyż po czasie koszt surowców wzrasta, bo już na kontach innych są miliony + do tego nowym graczom trudno będzie sprzedać przykładowo cobble, drewno, bo praktycznie wszyscy mają dostatek tego i już to nie jest potrzebne z racji, że wszyscy są pobudowani, więc przydałoby się trochę zarobić na wartościowszych itemkach (diax,eme...), które zawsze będą na rynku. Bez pomocy taki gracz może sobie tylko kopać dłuższy czas aby coś osiągnąć. A dzięki temu mógłby zaoszczędzić czas, aby urozmaicał działkę, nadawał nowymi pomysłami. Jest pełno graczy z talentem do budowania.

 

"Jeśli oczekujesz, że świat będzie dla Ciebie sprawiedliwy, bo ty jesteś sprawiedliwy, oszukujesz siebie. To dokładnie tak jakbyś oczekiwał, że lew Ciebie nie zje tylko dlatego, że ty jego nie zjadłeś"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Bariax napisał:

Może masz rację, ale spójrz też na to z innej strony. Nie dorówna się graczom, którzy pracują już np. miesiąc, dlatego stąd też ta sugestia, aby choć trochę ułatwić im grę dorównując w jakimś stopniu do stałych graczy. Początek gry będzie różny czasowo, ale koniec będzie dla każdego o tej samej porze. 

Przykład. Przychodzi nowy gracz po miesiącu lub dłużej od nowego sezonu - na początku ma na celu kopać, zarabiać, marne pieniądze są z tego, gdyż po czasie koszt surowców wzrasta, bo już na kontach innych są miliony + do tego nowym graczom trudno będzie sprzedać przykładowo cobble, drewno, bo praktycznie wszyscy mają dostatek tego i już to nie jest potrzebne z racji, że wszyscy są pobudowani, więc przydałoby się trochę zarobić na wartościowszych itemkach (diax,eme...), które zawsze będą na rynku. Bez pomocy taki gracz może sobie tylko kopać dłuższy czas aby coś osiągnąć. A dzięki temu mógłby zaoszczędzić czas, aby urozmaicał działkę, nadawał nowymi pomysłami. Jest pełno graczy z talentem do budowania.

 

No w sumie tym postem mnie przekonałeś. Jest to jakaś sensowna opcja wyjścia z takiej sytuacji. O tym nie pomyślałem albo inaczej zrozumiałem twoje wiadomości pisane wyżej. Jednak nie jestem za tym aby jakoś dużo zwiększyć, lecz o kilka procent.

Jestem na TAK

  • Superka 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to nie przejdzie, zaraz posypią się mk po boosta aczkolwiek od nowej edycji gdzie każdy jest na równi przez pierwsze 2 dni będzie ok. 
 

Neutral 

jestem małpa i mam stado goryli
- - -

image.png.917f9ae36c7c84d1ad3eb0e999321c24.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ArriveDerci napisał:

bez sensu ja jak i reszta graczy z góry rankingów zaczynaliśmy bez żadnych boostów naszym "boostem" był svip serdecznie polecam go kupić 

 

Jestem na NIE

Chyba nadal nie rozumiesz o co chodzi. To, że Ty wiesz o serwerze od początku edycji to nie oznacza, że inni znają Realcraft'a. Codziennie przybywa nowych graczy, którzy już nie mają szans na "topke" nawet mając svip. Ja tylko proponuje rekompensate za czas, którego inni nie mieli. 

I oczywiście nie każdy chce kupować SVIP na serwerze, powody mogą być różne. 

"Jeśli oczekujesz, że świat będzie dla Ciebie sprawiedliwy, bo ty jesteś sprawiedliwy, oszukujesz siebie. To dokładnie tak jakbyś oczekiwał, że lew Ciebie nie zje tylko dlatego, że ty jego nie zjadłeś"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, ArriveDerci napisał:

bez sensu ja jak i reszta graczy z góry rankingów zaczynaliśmy bez żadnych boostów naszym "boostem" był svip serdecznie polecam go kupić 

 

Jestem na NIE

Według cb kazdy na tym serwerze ma konto z pieniędzmi albo naiwnych rodzicow co mu kupia wszystko. Ja osobiscie jestem na Neutral z przewagą na tak.

Komputerek UwU

tenor.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...