Skocz do zawartości
Drogi Gościu. Nie jesteś zalogowany, bądź zarejestrowany na naszym forum, ale pomimo tego możesz tworzyć wątki i odpowiadać w tematach, z tym że wszystkie Twoje wiadomości będą musiały zostać ręcznie zatwierdzone przez Administratora. Z tego powodu zachęcamy Cię do założenia konta (bądź zalogowania), aby uniknąć tych ograniczeń.

Brak otrzymania zakupionych dóbr


Wiciuu2137

Wyróżnione odpowiedzi

Zwycięzca

Nick na serwerze: Wiciuu2137
Miejsce występowania bugu: Sklep/Serwer
Opis problemu: Jakiś czas temu na serwerze zakupiłem svipa za kwotę 21.99 złotych polskich. W związku z niedawnym założeniem konta w banku oraz braku karty kredytowej płatoność BLIK po zrealizowaniu napotkała problem. Na początku pieniądze zamroziła, nastepnie je zablokowała aby następnie(po 3-4 dniach) zrealizwać płatność. Informacje o jej realizacji otrzymałem wczoraj i ze zniecerpliwieniem oczekiwałem sowjego svipa, ktorego w ostatecznosci nie otrzymałem. Prosze o niezwłoczne dotrzymanie zasad umowy(Svip na serwerze) lub odzyskanie zainwestowanych pięniedze. Poniżej zamieszczam link do aplikacji IMAGUR z potwierdzniem płatności(przelewu)
Pozdrawiam

Dodatkowe SS'y //zdjęcie zakryte - dla bezpieczeństwa//Bvcha  Nie da się zamieścić właściwego zdjęcia

Edytowane przez Bvcha
edycja tytułu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dowód wpłaty jest, vipa nie ma, generalnie byłabym za zaakceptowaniem tylko jest jeden problem..

Mianowicie nie ma w sklepie żadnej 'usługi' która kosztuje 21,99 zł, także coś mi tutaj nie gra. 

Na ten moment jestem za odrzuceniem, ponieważ takie dokumenty można jednak łatwo sfałszować. 

 

Edit : Dodatkowo teraz sprawdziłam swoje potwierdzenie zakupionego svipa i adres również się nie zgadza.

Ale mogę się mylić 🤔🤷🏻‍♀️

 

Edit 2: Całkowicie zapomniałam o tej dodatkowej opcji, o której napisał @__sparkyy__. Jestem za zaakceptowaniem. 

Edytowane przez Soltivaa

2021-03-20_21_00_47.png.8aa5cfbfa05b7fb5294a5573ed5619a7.png                              halo.

 2021-01-02_00_10.59przerobione2.png.9ed2df7ad74d2a74dba3131e1e6e7ec2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem za mimo że zdjęcie zostało zakryte dla bezpieczeństwa, także jeżeli przelew poszedł a svipa nie ma to trzeba pieniądze zwrócić bądź dać svip. 

- Co do kwoty o której wspomniała @Soltivaato a i owszem jest taka możliwość że ten gracz zapłacił 22 zamiast 18 i już tłumaczę dlaczego, na stronie sklepu chwilę przed dokonaniem płatności jest do zaakceptowania regulamin a zaraz pod tym jest Ochrona Transakcji (czy coś takiego)  i to kosztuje o ile się nie mylę 3.99zl, sam kiedyś nie zauważyłem i zamiast 18 zapłaciłem 22 zł. 

2021-11-03_19_58_38.png.3da78e422a7512b84defa75e572c77e6~2.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...