Skocz do zawartości
Drogi Gościu. Nie jesteś zalogowany, bądź zarejestrowany na naszym forum, ale pomimo tego możesz tworzyć wątki i odpowiadać w tematach, z tym że wszystkie Twoje wiadomości będą musiały zostać ręcznie zatwierdzone przez Administratora. Z tego powodu zachęcamy Cię do założenia konta (bądź zalogowania), aby uniknąć tych ograniczeń.

ozio420dzont


ozio1212

Rekomendowane odpowiedzi

Nick zbanowanego: ozio420dzont
Nick Administratora, który banował: jipsyy
Długość bana: 2 dni
Kiedy to się stało? : 6 listopada jakoś ok. 20
Opis sytuacji: pewnego razu ktoś na chatcie napisał korzystną ofertę pracy dla niego, z tego względu, że jestem początkującym graczem  od razu się tepnąłem. Nic nie widziałem i nagle zauważyłem ekran śmierci, nie ukrywam załamałem się psychicznie, trzymałem już pistolet przy skroni, lecz pomyślałem nad tym że sam mogę zacząć oszukiwać graczy w ten sposób i zacząłem to robić. Jednak tamtego dnia około godziny 19:45 zauważyłem jakim byłem złym człowiekiem, jak bardzo zniszczyłem grę dla małych dzieci spędzające całe dni w kopalni, które pracowały za darmo bo nie wiedziały nawet jak sprzedać uzbierane szmaragdy i staki diamentów. Chciałem już wchodzić na serwer i zacząć oddawać itemy dla początkujących na spawnie, lecz zobaczyłem obraz ukazany w linku niżej. Bardzo żałuje swojego jakże nieszlachetnego czynu i  proszę o unbana, bo koledzy powoli wyprzedzają mnie w ilości dolarków zarobionych na serwerze.
Screen bana: https://imgur.com/a/gN1Dcws

23123.PNG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+ SMod oldmancats, ze mną rozmawiała i na 100 procent słyszała w moim łamiącym i smutnym głosie, że naprawdę żałuje swojego czynu,

 

pozdrawiam ozio420dzont

Edytowane przez ozio1212
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×