Skocz do zawartości
Drogi Gościu. Nie jesteś zalogowany, bądź zarejestrowany na naszym forum, ale pomimo tego możesz tworzyć wątki i odpowiadać w tematach, z tym że wszystkie Twoje wiadomości będą musiały zostać ręcznie zatwierdzone przez Administratora. Z tego powodu zachęcamy Cię do założenia konta (bądź zalogowania), aby uniknąć tych ograniczeń.

[Odrzucone] [Minecraft] Naprawianie w kowadle


Suchy

Wyróżnione odpowiedzi

 - Twój nick (z serwera): Suchy2001
- Propozycja dotyczy (tytuł): Naprawianie w kowadle
- Opis propozycji: Chodzi tutaj o to, że np. kilof cenniejszy czyli 6/3/3 powinien być nieskończenie  naprawiany w tym kowadle bo jest droższy i lepszy o 100 razy , nie znam się na tych naprawach, aż tak ale one też działają na rzeczy którą można jeszcze naprawić a po kilku naprawach już nie..
- Dodatkowe SS'y: ...

Edytowane przez Suchy
  • Superka 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie po to są medningi... Gdyby kilof 6/3/3 można byłoby naprawiać nieskończenie wiele razy to rozgrywka byłaby za łatwa, a tak trzeba poświęcić trochę czasu na naprawę go przy pomocy mendingu na kilofie (nie liczę tutaj wyciągania expa z piecyków). Końcowo jestem za odrzuceniem. 

1698233994_ezgif.com-gif-maker(1).gif.28e8b1d60ad735cacd106687cdb0748a.gifezgif.com-gif-maker.gif.bdd7693358f0907062dba116f1631cd7.gif

17.01.2021💔

200 §3 kk Dz.U.2020.1444

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również jestem za odrzuceniem. Fenomen kilofa 6/3/3 polega właśnie na tym, że jest naprawdę rzadki i, jak wiadomo, jest bardzo szybki. Gdyby dało się go naprawiać bez skończenia, oczywiście o wiele więcej osób by go miało i większości osób grałoby się po prostu za łatwo.

 image.png.3f5d1de474634001cd316ceae9969597.pngimage.png.b679400407ec575db95fe27382500b28.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...