Skocz do zawartości
Drogi Gościu. Nie jesteś zalogowany, bądź zarejestrowany na naszym forum, ale pomimo tego możesz tworzyć wątki i odpowiadać w tematach, z tym że wszystkie Twoje wiadomości będą musiały zostać ręcznie zatwierdzone przez Administratora. Z tego powodu zachęcamy Cię do założenia konta (bądź zalogowania), aby uniknąć tych ograniczeń.

Usunięcie kowala i powrót do starego beacona


kowal263

Wyróżnione odpowiedzi

Twój nick (z serwera): kowal263
Propozycja dotyczy (tytuł): usunięcie kowala i powrót starego beacona 
Opis propozycji: witam, jako gracz z wieloletnim stażem na serwerze mogę powiedzieć że wprowadzenie dodatku jakim jest kowal było złą decyzją, ponieważ dostęp do najlepszych narzędzi typu kilof 5/3/3 został mocno utrudniony. korzystanie z narzędzi które robi kowal jest nie opłacalne za względu na ich koszt, kiedyś tego typu narzędzia kosztowały np 20k a teraz ich cena jest przeważnie 4 razy większa co zmusza graczy do instalowania na nich zaklęcia naprawy, a co za tym idzie żmudnej naprawy. Nie widzę zbytnio sensu wprowadzenia tej mechaniki jaką jest kowal na serwerze. Drugim tematem jest nowa mechanika beacona. Ceny samego beacona mocno spadły. wielu graczy ich po prostu nie używa ponieważ żeby przynosiły one jakiekolwiek wartościowe bonusy trzeba wydać około 2kk jeśli się nie mylę, dodatkowo żeby beacon działał trzeba robić do niego specjalne paliwo, które jest drogie w produkcji co dodatkowo zniechęca graczy do używania samego beacona, po za tym z niewiadomych mi przyczyn beacony potrafią się uszkadzać, co jest totalną głupotą. Podsumowując, nie widzę plusów z posiadania tych mechanik na serwerze, jak już mówiłem gram kilka lat na serwerze i pamiętam jak było przed tymi mechanikami, i widzę że były to zmiany na gorsze, szczególnie nowa mechanika beacona, natomiast mechanika kowala przyczyniła się do ograniczenia opłacalności kopania na beaconie, zarówno dla graczy którzy kupowali taką usługę na określony czas u kogoś jak i u samego właściciela beacona który ma mniej klientów, teraz dodatkowo taki właściciel beacona ma kłopot z jego ulepszeniem który kosztuje więcej niż zakup beacona kiedyś, i dochodzi jeszcze produkcja paliwa do niego. Dziękuję za przeczytanie moich wypocin, za błedy ortograficzne przepraszam, pisałem na telefonie.
Dodatkowe SS'y: brak

  • Superka 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze sądzę, że im trudniejsza rozgrywka tym lepiej. każda osoba z większym stażem stwierdzi, że zarabianie jest za łatwe, a to, że jest takie utrudnienie jest bardzo dobre. ZA odrzuceniem

 

  • Superka 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Czystek napisał:

Szczerze sądzę, że im trudniejsza rozgrywka tym lepiej. każda osoba z większym stażem stwierdzi, że zarabianie jest za łatwe, a to, że jest takie utrudnienie jest bardzo dobre. ZA odrzuceniem

 

Moim zdaniem na obecną chwile posiadanie beacona jest ledwo opłacalne, a nie powinno tak być, kiedyś beacon na serwerze to było bogactwo, teraz wielu graczy nawet go nie używa jak ma bo nie chce im się zbierać dużej kasy na ulepszenia tylko po to żeby co chwile robić do niego paliwo, czyli tracić kolejne pieniądze. Oczywiście utrudnia to rozgrywkę ale moim zdaniem nie tędy droga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra faktycznie, zapomniałem o paliwie. W tym przypadku wnioskuje o zrobienie craftingu beaconów bardziej przyjemnym dla gracza niż jest teraz. Chociaż edycję temu było to nawet 3kk + paliwo, więc czy ja wiem czy to takie potrzebne? Sam na takim beaconie, a wręcz na dwóch beaconach miałem przynajmniej 2kk zysku/dzien, jak nie więcej. Fakt Faktem były to wakacje, ale nawet w dwie godzinki można było dorobić się fajnej sumki tym bardziej, że nie było tych efektów od 1-4 poziomu.
 Większość osób jak robi beacona to w 3/4 osoby, więc na tyle osób 2kk wcale nie jest dużym wynikiem. Zgaduję też, że wiele beaconów na tej edycji, było robionych bardziej z myślą o głowie withera.
W tym momencie jestem bardziej neutral niż na nie, ale wciąż nie uważam, że jest to priorytet.

Edytowane przez Czystek
  • Superka 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na Tak rozgrywka coraz bardziej zmienia się w grindowanie, można powiedzieć że czym ciężej tym lepiej ale są pewnie granice. Wedlug mnie nowy  beacon jest poprostu za drogi i irytujący (z racji na paliwo i dodatkowe koszty oprócz 3 główek) próbując utrudnić rozgrywke staje się ona mniej przyjemna i zostaje mniej sposobów zarabiania co oznacza że rozgrywka staje się monotonna po chwili grania niektórzy może tak lubią ale jednak więcej dostępnych opłacalnych możliwości daje więcej funu

  • Superka 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Co do kowala jestem na Nie

 

Enchant wydajność 5 różni się DRASTYCZNIE od wydajności 4. Nie jest to jedynie lekko szybszy kilof czy siekiera. Bez wydajności 5 na siekierce farmy dyń i melonów są totalnie nie opłacalne. Tak samo beacon bez wydajności 5 nie ma kompletnie sensu. Więc według mnie w minecrafcie jest to bardzo niezbalansowane, wymaga to tylko połączenia dwóch przedmiotów. Wymóg wywalenia na to dużej kasy jest jak najbardziej adekwatny

 

Co do beacona jestem na Nie

 

Nowy beacon jest super, te dodatkowe perki typu super farmer itd są bardzo przydatne. Można by było zmniejszyć koszt ulepszenia bc. Poza tym paliwa nie musisz kupować, możesz je zrobić sam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.01.2025 o 17:16, H0rnet3 napisał:

Co do kowala jestem na Nie

 

Enchant wydajność 5 różni się DRASTYCZNIE od wydajności 4. Nie jest to jedynie lekko szybszy kilof czy siekiera. Bez wydajności 5 na siekierce farmy dyń i melonów są totalnie nie opłacalne. Tak samo beacon bez wydajności 5 nie ma kompletnie sensu. Więc według mnie w minecrafcie jest to bardzo niezbalansowane, wymaga to tylko połączenia dwóch przedmiotów. Wymóg wywalenia na to dużej kasy jest jak najbardziej adekwatny

 

Co do beacona jestem na Nie

 

Nowy beacon jest super, te dodatkowe perki typu super farmer itd są bardzo przydatne. Można by było zmniejszyć koszt ulepszenia bc. Poza tym paliwa nie musisz kupować, możesz je zrobić sam

 

a zrobienie paliwa nic nie kosztuje ? 8 stacków złota na 3 dni albo 8 stackow diamentów na 7 dni, to nie są małe pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesten na NIE.

Wcześniej było bardzo łatwo zarobić kasę. Każde utrudnienie jest na plus. kKedyś kilofy 533 chodziły po 20k teraz koszt wytworzenia takiego kilofu z kowalem na 6 poziomie to koszt niecałych 30k, faktycznie 20 x 4 = 30

 

Dodatkowo dodam, że:

paliwo do bicka na 7 dni kosztuje raptem 8 x 64 x 300 = 153 600 co daje dzienny koszt niecałe 22k 

Edytowane przez Arctosek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprawie kowala jestem na nie:

Można się kłócić że dla sprzedających np kilofy 5/3/3 ta zmiana była by dobra i że zbalanowane jest to że dosłownie każdy może mieć dobry kilof od samego startu edycji, lecz moim zdaniem rozgrywka była by zbyt łatwa, teraz jak mamy kowala to jesteśmy zmuszeni do zainwestowania pieniędzy w samego kowala, do kupienia mendingu i do czasami żmudnej naprawy, ale moim zdaniem jest to spoko bo jest trudniej.

 

Odnośnie beacona:

Mechanika customowego beacona jak dla mnie jest spoko, jedyne co mnie boli to cena ulepszenia beacona bo wynosi ona 2.5kk jeśli się nie mylę, powinno być to zmniejszone o 25% i było by bonio. Pozdriawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Publikujesz jako gość. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia Administratora!

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...