Skocz do zawartości
Drogi Gościu. Nie jesteś zalogowany, bądź zarejestrowany na naszym forum, ale pomimo tego możesz tworzyć wątki i odpowiadać w tematach, z tym że wszystkie Twoje wiadomości będą musiały zostać ręcznie zatwierdzone przez Administratora. Z tego powodu zachęcamy Cię do założenia konta (bądź zalogowania), aby uniknąć tych ograniczeń.

Stworzenie /warp drop oraz /symulacja. Dodanie nowej mechaniki związanej ze skrzyniami.


BenDover

Wyróżnione odpowiedzi

Twój nick (z serwera): ...BenDover
Propozycja dotyczy (tytuł): ... Proponuję stworzyć /warp drop w związku z wiecznie niedziałającą komendą /drop, dodanie nowej komendy /symulacja oraz nowej mechaniki związanej z otwieraniem skrzyń.
Opis propozycji: ... 1. Fajnie byłoby zobaczyć dokładnie jakie itemy mogą wylecieć z cobblexa, skrzynek itp a niestety komenda, która ma za zadanie to pokazywać już od dłuższego czasu nie działa. 

Proponuję więc dodanie nowego warpa dostępnego pod komendą /warp drop na którym zamiast wyskakującego okienka przenosilibyśmy się na osobny warp. 

Po naciśnięciu na dany item/skrzynię wyświetlałaby się (na czacie lub w formie okienka na ekranie) lista z możliwym dropem z danego boxa.

 

2. Dodanie komendy /symulacja

Ta propozycja może być trochę bardziej problematyczna ze strony technicznej dlatego nie oczekuję żadnych cudów.

 

Głównie zamysł jest taki, żeby każdy mógł wpisać sobie taką komendę i wyskoczy okienko które daje wybór skrzynek które chcemy otworzyć, zasymulować otworzenie np skrzyń rybaka itp. w dowolnej ilości (maksymalna jednorazowa ilość otwieranych rzeczy wynosi tyle ile zmieści się skrzynek + kluczy w eq)

 Oczywiście żadne z tych itemów nie trafiają do eq a jedynie pokazują się na ekranie w oknie otwierania skrzyni.

Uważam to za całkiem ciekawą opcję która wielu graczom mogłaby nakreślić jakie mają szczęście podczas otwierania, co mogliby zdobyć przy otwarciu np 10x mityków na raz itp.

 

3. Ostatnią propozycją związaną ze skrzyniami jest dodanie zwiększającej się procentowej szansy na drop lepszego przedmiotu po otwarciu XX ilości skrzyń.

Jak miałoby to działać? Gracz otwierając np 20/40/60/80/100 i tak dalej sztuk mitycznych oraz legendarnych skrzyń dostawałby na każdym pułapie o 1% większą szansę na zdobycie bardziej wartościowych przedmiotów a o 1% mniejszą szansę na słabsze przedmioty. Oczywiście nie mówię tu o tym, żeby po otwarciu 100 mityków było 10% na super kilof ale jeżeli podstawowa szansa na niego jest załóżmy 0.5% to żeby po otwarciu 100 takich skrzyń szansa na niego wynosiła np. 0.5% x 2 czyli 2%
Dodatkowe SS'y: ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Admin

Symulacja otwierania skrzynek na 99% nie ma racji bytu na serwerze ze względu na zapychanie serwera i lagowanie go umyślnie przez graczy.
Co do zwiększającej się szansy na lepszy drop wraz z rosnącą ilością otwartych skrzynek przypuszczam, że jest opcją do rozważenia i ma jakiś sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

/symulacja to zły pomysł. Wiązało by to się z niepotrzebnym lagiem, a wnosiło by to...no w sumie to nic. Co do "szczęście na dobry drop ze skrzynek = ilość otworzonych skrzynek" jestem za.  Dlaczego? Świetnym przykładem jest NoIPanKamil, który dosłownie całą kasę wydawał bezpośrednio lub nie bezpośrednio na skrzynki mityczne. I co z tego ma? Stos niepotrzebnych przedmiotów typu witherowe róże, + wieśniaka x1 ,boski napierśnik i jajko czarnego szkieleta...nie był by to taki problem, gdyby nie otworzył 50 MITYCZNYCH SKRZYNEK. Do zaakceptowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
  • HeadAdmin
HeadAdmin

1) Komenda /drop działa, zdajemy sobie sprawę, że nie zawsze udaje się to Wam ogarnąć, dlatego na forum jest dział z aktualizowanymi itemami z dropu 

2) Symulacja nie wydaje się jakimkolwiek sensownym dodatkiem.

3) Zwiększenie szans na cenny przedmiot wydaje się fajne, jednak priorytetyzacja itemów w niej się znajdujących byłaby zbyt kłopotliwa, trzeba by określać procentowe szanse na każdy item znajdujący się w każdej skrzynce, poza tym niewatpliwie skomplikowałoby to całą procedurę /drop która jak widać po punkcie pierwszym jest wystarczająco kłopotliwa.

 

2.jpg.fb8f37d4f35cf35defb4d4cc0b5cbde1.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • HeadAdmin
HeadAdmin

Propozycja została odrzucona!

 

2.jpg.fb8f37d4f35cf35defb4d4cc0b5cbde1.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...