Skocz do zawartości
Drogi Gościu. Nie jesteś zalogowany, bądź zarejestrowany na naszym forum, ale pomimo tego możesz tworzyć wątki i odpowiadać w tematach, z tym że wszystkie Twoje wiadomości będą musiały zostać ręcznie zatwierdzone przez Administratora. Z tego powodu zachęcamy Cię do założenia konta (bądź zalogowania), aby uniknąć tych ograniczeń.

Zaniżona wydajność autofarm


teodoriusz1

Wyróżnione odpowiedzi

Nick na serwerze: teodoriusz1
Miejsce występowania błędu: działki
Opis problemuHejka, otóż sprawa jest taka, że automatyczne farmy nie działają poprawnie, przynajmniej nie tak jak tłumaczy to administracja. Farmy automatyczne nie działają na zasadzie chunk loadingu i odległości pola widzenia gracza. Gdy posadzę melon na działce i tuż obok postawię automatyczną farmę, odsunę się powiedzmy na sąsiednią działkę, to melon wyrośnie a farma nie da żadnego plonu. Melon rośnie załadowany w odległości 10 chunków, farma działa maksymalnie na odległość jednego chunka (wyłącznie z obserwacji, nie mam danych). Tak samo, gdy stoję na swojej działce, a obok jest działka mojego brata z jego farmami automatycznymi. Chociaż jest to odległość ok. 8 bloków, jego farmy nigdy nie wytworzą plonów gdy stoję 8 bloków dalej, na wlasnej działce. Ponad to z moich obserwacji wynika, że farmy prawie nie działają przy niskiej aktywności gracza, nawet kiedy jest on tuz obok nich. Powiedzmy stoję obok swojej automatycznej farmy, co jakiś czas ruszam się by nie zostać wyrzuconym za afk, wtedy farma nie wytwarza prawie żadnych plonów. Gdy zamiast tego latam wokół niej, zaczyna działać szybciej, bardziej aktywnie - normalnie. Stąd albo mamy do czynienia z błędem, albo Plug-in do automatycznych farm na serwerze dziala na innej zasadzie niż administracja tłumaczy to graczom. To nie jest ten sam chunk loading co wzrost plonów czy działanie mechanizmów redstone.  Ten stan rzeczy powoduje, że inwestycja w automatyczną farmę maksymalnie ulepszoną praktycznie nie ma prawa się zwrócić.
Dodatkowe SS'y: nie trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
W dniu 6.03.2023 o 00:21, teodoriusz1 napisał:

Gdy posadzę melon na działce i tuż obok postawię automatyczną farmę, odsunę się powiedzmy na sąsiednią działkę, to melon wyrośnie a farma nie da żadnego plonu. Melon rośnie załadowany w odległości 10 chunków, farma działa maksymalnie na odległość jednego chunka (wyłącznie z obserwacji, nie mam danych).

 

Porównywanie zwykłej farmy do autofarmy jest błędne. Autofarmy powstały na celu ograniczenia wykorzystania działki jako obszar do farm, by gracze mogli poświęcić go na swoje artystyczne wizje na działkę. Takie ułatwienie wiąże się jednak z tym, że nie będą one tak samo wydajne jak tradycyjne farmy, ponieważ ich działanie nie zostało napisane tak, jak to twórcy gry ustalili. Co za tym idzie -> Właściciel sam za pomocą swoich wzorów ustawił czas rośnięcia plonów, dodał poziomy ulepszeń oraz warunek/warunki, które muszą zostać spełnione, aby autofarma działała.

 

W dniu 6.03.2023 o 00:21, teodoriusz1 napisał:

albo Plug-in do automatycznych farm na serwerze dziala na innej zasadzie niż administracja tłumaczy to graczom.

Być może i jest w tym trochę racji, jako administracja nie mamy wglądu do tego, jak dana rzecz w 100% działa (od strony technicznej) i bazujemy na własnych doświadczeniach z ich użytkowania.

 

Dodam również, że ta kwestia od początku była inaczej postrzegana, ponieważ każdy liczy/liczył na to, że będzie to główny zarobek na serwerze. Prawda jest taka, że to nie jest główny cel ich utworzenia, a to, co uwzględniłem na początku.

 

Mimo wszystko podpytam Właściciela o dokładne działanie automatycznych farm, aby w przyszłości móc udzielić satysfakcjonującej odpowiedzi na tę zagwozdkę.

  • Superka 1

DP3Woc2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...