Skocz do zawartości
Drogi Gościu. Nie jesteś zalogowany, bądź zarejestrowany na naszym forum, ale pomimo tego możesz tworzyć wątki i odpowiadać w tematach, z tym że wszystkie Twoje wiadomości będą musiały zostać ręcznie zatwierdzone przez Administratora. Z tego powodu zachęcamy Cię do założenia konta (bądź zalogowania), aby uniknąć tych ograniczeń.

Najazdy + /topnajazdy


Arctosek

Wyróżnione odpowiedzi

Twój nick (z serwera): Arctos
Propozycja dotyczy (tytuł): Najazdy + /topnajazdy


Wprowadzenie: 

 

W grze są najazdy. Odpalają sie podobno automatycznie kiedy gracz z efektem "Zły Omen" wejdzie do wioski. Jak rozumiem w wiosce musi być chociaż 1 wieśniak. Efekt bierze się od kogostam, gdzieśtam (nie pamiętam już teraz , dawno o tym czytałem).

 

Opis propozycji:

 

Na RC można wykorzystać kozie rogi. Użycie koziego rogu przez gracza na mapie surowcowej wrzucałoby na ów gracza efekt "Zły Omen" a item kozi róg by się traciło. Jeżeli opcja najazdu działa samoczynnie to pewnie się sama odpali.

 

Jeżeli nie to:

  1.  ocubować wioski na starcie edycji lub tuż przed startem (o ile to potrzebne do recznego odpalania najazdu)
  2. oskryptować by najazd się odpalał kiedy są spełnione wszystkie 3 warunki:
    • gracz z efektem "Zły Omen" wbija do wioski (z buta lub teleportem)
    • w wiosce jest przynajmniej 1 wieśniak
    • w wiosce jest przynajmniej 1 dzwon
  3. na środku ekranu u góry graczom na terenie wioski pojawia się bossbar z informacjami najazdu
  4. dodać komendę /najazdy - która wyswietlałaby informację ile w danej chwili jest aktywnych najazdów lub ustawić, że 1 najazd może się odbywać w danym czasie i nie odpalać innych to wtedy komenda zbędna
  5. dodać topkę /topnajazdy , w której będzie wyświetlany Nick gracza oraz [ilość_ukończonych_najazdów] / [ilość_wszystkich_odpalonych_najazdów] 
    • przykładowo: Arctos 2/10 (czyli odpaliłem 10, ale tylko 2 mi się udało ukończyć a 8 razy mi nie pykło z jakiegokolwiek powodu)
    • topka sortowałaby się od graczy, którzy ukończyli najwięcej, a w przypadku takiej samej ilości ukończonych najazdów gracz, który miał mniej prób będzie wyżej:

      1. Janek          4 / 6
      2. Cezary        4 / 12
  6. nałożyć cooldown 1h na gracza, który odpalił Najazd
  7. po zakończonym Najeździe (bez znaczenia powodzenie czy porażka) dać cooldown 5 minut
  8. ustawić by oswojone kozy na działkach nie dawały rogów jeżeli dają (jeżeli nie dają to git)
  9. dodać nowy item do /receptury , Prowokator (itemki składowe do Waszej decyzji), który będzie można użyć na kozie na mapie surowcowej, którego użycie spowoduje, że koza zacznie na nas szarżować (ułatwi to trochę pozyskiwanie rogów - chyba, że nie jest potrzebne to olejcie)

Dodatkowe SS'y: Nie trzeba

  • Superka 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całą propozycje bym delikatnie zmodyfikował gdyż owe warunki są trochę zbyt proste. A to bardziej niż oczywiste iż chodzi zapewne o farmienie totemów niesmiertelności które można zdobyć z evokerów które występują w późniejszych fazach raida.


Na pewno zamknąłbym to za jakimś paywallem jak /kowal i dał cooldown rzędu 24h a nie godziny lub zamknął to za craftingiem który nie byłby od tak do zrobienia żeby nie można było co chwile tych raidów odpalać.

Tak samo za wyższe stopnie trudności raidów powinna być pociągana odpowiednio większa kwota lub itemek powinien mieć prawdopodobieństwo odpalenia raida 1-5. 

 

14 godzin temu, Arctos napisał:

W grze są najazdy. Odpalają sie podobno automatycznie kiedy gracz z efektem "Zły Omen" wejdzie do wioski. Jak rozumiem w wiosce musi być chociaż 1 wieśniak. Efekt bierze się od kogostam, gdzieśtam (nie pamiętam już teraz , dawno o tym czytałem).

Najazd nie musi być uruchomiony w wiosce. Wystarczy że po prostu z efektem zły omen podejdziesz w pobliże chociaż jednego wieśniaka i raid się uruchomi. A Efekt zdobywasz od Pillagera z bannerem na głowie.

Wracając...
Żeby topka ukończonych najazdów miała sens to musiałoby to zostać w drastyczny sposób utrudniona przez stworzenie odpowiednio silniejszych pillagerów, tudzież dodania bossów, gdyż topka ukończonych najazdów (przynajmniej dla mnie) średnio miałaby sens, zwłaszcza że dwóch graczy w setach 4/3 lub po prostu dobrze przygotowaną areną i łukami są w stanie bez najmniejszego problemu złamać taki raid. Myślę że jakby topka dotyczyła np. najszybszego ukończenia raidu wtedy by miała znacznie większy sens i promowała osoby które pokonały faktycznie jakieś wyzwanie odstając poziomem od reszty.


Generalnie jestem na tak ale poddałbym to modyfikacjom żeby nie rozjechać balansu serwera. 

Edytowane przez Alcatraz96_

Don't even try B) 

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Alcatraz96_ napisał:

A to bardziej niż oczywiste iż chodzi zapewne o farmienie totemów niesmiertelności które można zdobyć z evokerów które występują w późniejszych fazach raida.

 

A widzisz, tego nie doczytałem. 🙂

 

 

30 minut temu, Alcatraz96_ napisał:

Najazd nie musi być uruchomiony w wiosce. Wystarczy że po prostu z efektem zły omen podejdziesz w pobliże chociaż jednego wieśniaka i raid się uruchomi. A Efekt zdobywasz od Pillagera z bannerem na głowie.

 

Też tak myślałem właśnie, że wieśniak jest kluczem. Ciekawe jak to wygląda, gdy ma się wieśniaka pod ziemią i się odpali najazd. 🙂

 

Też uważam, ze powinno to być zbalansowane tak by nie było zbyt łatwo.

Edytowane przez Arctos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Arctos napisał:

Też tak myślałem właśnie, że wieśniak jest kluczem. Ciekawe jak to wygląda, gdy ma się wieśniaka pod ziemią i się odpali najazd. 🙂


Raid się zrespi na powierzchni. Tyle różnicy. (przynajmniej tak to wcześnie u mnie na hc działało)

 

 

19 minut temu, Arctos napisał:

Też uważam, ze powinno to być zbalansowane tak by nie było zbyt łatwo.


Cieszę się że się zgadzamy. 😄

Don't even try B) 

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
  • HeadAdmin
HeadAdmin

Propozycja została zaakceptowana!

Wprowadzimy itemek do wywoływania rajdów, prawdopodobnie będzie statystyka bez topki jednak.

 

2.jpg.fb8f37d4f35cf35defb4d4cc0b5cbde1.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...