Skocz do zawartości
Drogi Gościu. Nie jesteś zalogowany, bądź zarejestrowany na naszym forum, ale pomimo tego możesz tworzyć wątki i odpowiadać w tematach, z tym że wszystkie Twoje wiadomości będą musiały zostać ręcznie zatwierdzone przez Administratora. Z tego powodu zachęcamy Cię do założenia konta (bądź zalogowania), aby uniknąć tych ograniczeń.

Praca, Questy i Eventy


Arctosek

Wyróżnione odpowiedzi

Twój nick (z serwera): Arctos
Propozycja dotyczy (tytuł): Praca, Questy i Eventy
Opis propozycji: 

 

DODAĆ


1. Praca
    1.1 Kopacz
        a) exp za kopanie bloków sypnych

    1.2 Handlarz (bez wypłat pieniężnych co 2 minuty, tylko exp)
        a) exp - za transakcje kupna/sprzedaży (1 itek czy stak = 1 transakcja)
            - pasywny (bez wybranej pracy Handlarz) za sprzedaż itków na targu i licytacjach
            - aktywny (z wybraną pracą Handlarz) za kupno itków na targu i licytacjach
        b) podatek za wrzucanie na targ - 20% na starcie i co 1% mniej za każdy poziom = 0% podatku na poziom 20 pracy

2. Questy
    2.1 Wykopywanie piasku i czerwonego piasku
    2.2 Wykopywanie blokow ziemi, trawy, ścieżki
    2.3 Wykopywanie gliny
    2.4 Wykopywanie mudu (można go zrobić jak się nie znajdzie na /warp s)
    2.5 Wykopywanie Flintu (wciul tego dać do wykopania)

3. Automatyczne EVENTY (dostępne do kupienia za PLN oraz za kasę serwerową [zrzutka graczy])
    3.1 2x EXP z pracy
    3.2 2x DROP (podwojenie tego co się wykopuje, łowi, ora w pracy)
    3.3 25% taniej (/kowal /targ wystaw /farma kup /butelka /p polacz /plytka)
    3.4 HORDA (na /warp s na czas eventu wrzucić Difficulty: Hard) - do pracy Myśliwy.
    3.5 NAWAŁNICA (ryby częściej biorą) - do pracy Rybak.

    3.6. SPAWNERY - Moby ze spawnerów na czas tego eventu działałyby normalnie (dawałyby exp do pracy i loot cennych itemów byłby włączony)

 

    3.7. NetherPVP - Nether ogólnie będzie Non-PVP (poza 25h na starcie), a ten event odpalałby PVP na jakiś określony czas.

4. ITEMY
    4.1 EXP do Pracy (uniwersalny [pasujący do każdej pracy] oraz do konkretnych)
        a) można dodać do kodu, do skrzynki którejś - ilość expa jak ustalicie (w kilku pracach nabijanie lvla jest długie i mozolne.

5. NPC WYZWANIOWY.
    W mieście zrobić budkę dla NPC, który będzie miał codziennie inne wyzwanie wspólne dla graczy, za zrobienie którego będzie nagroda dla każdego (nawet tych co nie przyczynili się do zrobienia wyzwania).
    Nagrodą może być jakiś itek fajny czy też jakiś EVENT z punktu 3. (Nagroda w opisie wyzwania - by gracze mogli zdecydować, czy brać udział).

 

POZMIENIAĆ

 

1. System Pracy
    1.1 Globalny EXP
        - zdobywanie globalnego exp ustawić w stosunku 1:1 do expa pracy
    1.2 Praca Kowal
        a) koszt /kowal na start dać 50k i każdy poziom pracy = 5% taniej, czyli poziom 20 = 0, więc tu na sztywno dać 1k
        *** obecnie /kowal kosztuje nawet 70k jeżeli itek ma dużo bonów na sobie (ilość bonów na itemie nie powinna mieć znaczenia przy robieniu itku na poziom
5)
    1.3 Praca Farmer
        a) koszt autofarmy na start dać 10k i każdy poziom pracy = 5% taniej, czyli poziom 20 = 0, więc tu na sztywno dać 1k
        b) na poziom 20 Farmera ulepszenia autofarmy na wyższy poziom oraz szybkość tańsze o 10 %
    1.4 Praca Alchemik
        a) koszt /butelka na start dać 1k za lvl i każdy poziom pracy = 5% taniej, czyli poziom 20 = 0, więc tu na sztywno dać 5
        b) wieśniak z zombie wieśniaka - na start szansę ustawić na 10 % i 1 LVL pracy = 2% do szansy, co na lvl 20 będzie dawało 50% szansy

        c) experience_bottle (te małe co się dostaje z /kit vip) - dodać nową komendę by LVL z paska przerobić na te małe butelki. Możliwość tworzenia od LVL 15 pracy i od co najmniej 30 lvl na zielonym pasku (1 lvl z paska to 1 mała buteleczka) a ceny identyczne jak w punkcie a) odnośnie /butelka

        d) Przywołanie Withera -możliwe od LVL 5 pracy

        e) smithing_table  - dostępne do użycia od LVL 5 pracy

     1.5 Praca Myśliwy

        a) Szansa na złapanie do jajka zależna od poziomu tej pracy. Na start 10, 1 LVL pracy = 4% co na max LVL 20 da 10% + 80% = 90 %

     1.6 Praca Rolnik/Hodowca

        a) usunąć dostawanie expa za zabijanie i łapanie do jajka, exp za te czynności ustawić w Myśliwym jeżeli jest mniejszy lub brak.

 

KOMENTARZ

 

W razie pytań po wstępnej akceptacji sugestii, opiszę co i jak w niejasnych kwestiach. 🙂

  • Superka 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Admin
3 minuty temu, Arctos napisał:

3. Automatyczne EVENTY (dostępne do kupienia za PLN oraz za kasę serwerową [zrzutka graczy])
    3.1 2x EXP z pracy
    3.2 2x DROP (podwojenie tego co się wykopuje, łowi, ora w pracy)
    3.3 25% taniej (/kowal /targ wystaw /farma kup /butelka /p polacz /plytka)
    3.4 HORDA (na /warp s na czas eventu wrzucić Difficulty: Hard) - do pracy Myśliwy.
    3.5 NAWAŁNICA (ryby częściej biorą) - do pracy Rybak.

Ciekawa propozycja

 

5 minut temu, Arctos napisał:

 

 

POZMIENIAĆ

 

1. System Pracy
    1.1 Globalny EXP
        - zdobywanie globalnego exp ustawić w stosunku 1:1 do expa pracy
    1.2 Praca Kowal
        a) koszt /kowal na start dać 50k i każdy poziom pracy = 5% taniej, czyli poziom 20 = 0, więc tu na sztywno dać 1k
        *** obecnie /kowal kosztuje nawet 70k jeżeli itek ma dużo bonów na sobie (ilość bonów na itemie nie powinna mieć znaczenia przy robieniu itku na poziom 5)
    1.3 Praca Farmer
        a) koszt autofarmy na start dać 10k i każdy poziom pracy = 5% taniej, czyli poziom 20 = 0, więc tu na sztywno dać 1k
        b) na poziom 20 Farmera ulepszenia autofarmy na wyższy poziom oraz szybkość tańsze o 10 %
    1.4 Praca Alchemik
        a) koszt /butelka na start dać 1k za lvl i każdy poziom pracy = 5% taniej, czyli poziom 20 = 0, więc tu na sztywno dać 5

 

 

Zmiany, które powinny już dawno zostać wprowadzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.09.2022 o 15:18, Arctos napisał:

3. Automatyczne EVENTY (dostępne do kupienia za PLN oraz za kasę serwerową [zrzutka graczy])
    3.1 2x EXP z pracy
    3.2 2x DROP (podwojenie tego co się wykopuje, łowi, ora w pracy)
    3.3 25% taniej (/kowal /targ wystaw /farma kup /butelka /p polacz /plytka)
    3.4 HORDA (na /warp s na czas eventu wrzucić Difficulty: Hard) - do pracy Myśliwy.
    3.5 NAWAŁNICA (ryby częściej biorą) - do pracy Rybak.

 

Za PLN nie przejdzie takie coś bo PWWP nie chce serwera P2W

 

Ale jak najbardziej takie rozwiązanie było by git na Weekend tak jak np Event bez pvp w sobote od 18 do 19

 

i teraz takie bonusy np Od piatku do niedzieli    Boosty pracy tak jak opisales chodz bym dodal tez 2x do wyplaty z pracy   i np od 22 do 23  

 

Jestem za.

 

Reszta sie nie wypowiadam, z questami ciezko jak nawet dalej nie ma miedzi w questach a juz dawno powinna byc wiec no 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, MajonezPL napisał:

Za PLN nie przejdzie takie coś bo PWWP nie chce serwera P2W

Nie P2W bo dostępne byłoby i tak dla wszystkich a nie tylko dla kupującego. ) I miałem na myśli, ze event odpalałby się przy najbliższej pełnej godzinie i trwał właśnie z 30min-1h

 

6 godzin temu, MajonezPL napisał:

Boosty pracy tak jak opisales chodz bym dodal tez 2x do wyplaty z pracy

Też można. Zapomniałem to dać, pewnie dlatego że nigdy z kasą problemu nie miałem by zarobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
  • Admin Forum
Admin Forum

Ciekawa propozycja, jednak według mnie odpadają automatyczne eventy. Myślę, że jest to zbędne i charakter serwera ciutke zostałby zmieniony. 
Szczególnie podobają mi się propozycje co do nowych questów, zmian w pracy alchemika i oczywiście zmiana koszów kowala. 
Jestem Neutral z przewagą na TAK.
Pozdrawiam 

 

image-13.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...