Skocz do zawartości
Drogi Gościu. Nie jesteś zalogowany, bądź zarejestrowany na naszym forum, ale pomimo tego możesz tworzyć wątki i odpowiadać w tematach, z tym że wszystkie Twoje wiadomości będą musiały zostać ręcznie zatwierdzone przez Administratora. Z tego powodu zachęcamy Cię do założenia konta (bądź zalogowania), aby uniknąć tych ograniczeń.

Zwiększenie expa z pracy kowal


J7oI

Wyróżnione odpowiedzi

Twój nick (z serwera): J7oI
Propozycja dotyczy (tytuł): Osłabienie pracy kowala/Całkowita likwidacja, przywrócenie pvp do wersji 1.8
Opis propozycji: Proponuję osłabić pracę kowala lub ją całkowicie zlikwidować, nic pozytywnego tak naprawdę nie wprowadziła, oprócz spadku cen eme i diaxów w porówaniu do cen sprzed (chyba) 6 miesięcy

Jest to totalnie bez sensu, wbijanie pkt tej pracy jest tak powolne że się odechciewa, dodatkowo jaki sens ma płacenie za stworzenie kilofu eff 5 czy czegokolwiek na max poziomach ench. Ekonomia, jaka była w trakcie poprzednich wakacji była zdecydowanie lepsza. Każdy mógł zarobić, jedynie garstka osób miała problem z pracą kowala która wbrew pozorom i tak już jest bardzo potężna. Na pvp 1.8 praktycznie zerowy knock jest praktycznie połową wygrania walki, znowu na 1.16 pvp opiera się na samych krytach, bo nie ma sensu próbować zakładać strefy osobie która ma 2x mniejszego knocka. 0 umiejętności tylko spam spacją i klikanie co 1,5s. Więc jedynym słusznym rozwiązaniem, jest przywrócenie kowala do momentu kiedy miał jakieś fajne zastosowanie, ale nie psuł on totalnie ekonomii serwera. Mogę jedynie dodać, że w momencie kiedy na serwerze pvp było z wersji 1.8, a praca kowala była istotna, ale nie aż tak jak teraz. 500/700 osób w jednym momencie było normą a serwer był już na dobrej drodze żeby stać się jednym z lepszych i jednym z większych w całej Polsce.
Dodatkowe SS'y: Zbędne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie płacenie za łączenie kilofów na 5/3/3 jest bez sensu, tylko utrudnia grę i sprawia, że jest mniej przyjemna. Praca kowala to chyba najgorsza praca do expienia, bo trzeba zmieniać nazwę jednego itemku wiele razy, a poziom wbija się bardzo długo. Ogólnie to jestem za jej osłabieniem, albo zmianą mechaniki tej pracy. Na pvp z 1.8 nie było knocka i wygrywał ten kto miał lepsze itemy (więcej setów i koxów), albo jak ktoś nie zdążył zjeść. Pvp z 1.16 nie polega na samych krytach, jeśli masz "cegłe na spacji" to po prostu nie ogarniasz nowego systemu walki.

Na serwerze gram prawie 2 lata i nigdy normą nie było 500-700 osób (nwm skąd takie info masz).

Tyle było na starcie edycji, a na starcie obecnej edycji było około 450, więc trochę mniej. To nie z winy serwera tylko z samej popularności minecrafta, bo rok temu były lekcje online, lepsze updaty i na wielu serwerach grało więcej osób.

 

  • Superka 1
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Kowal po to został też między innymi wprowadzony, ponieważ zdobywanie pieniędzy na serwerze było zbyt proste. Masa ludzi w szybkim czasie osiągała limit posiadanej gotówki. Same kilofy 5/3/3 nie miały żadnej wartości i przepełniały rynek. Przyznam jednak, że jej expienie kowala jest dość ciężkie i wymaga buffa. Wersja pvp z 1.8 powróciła na tej edycji.

 

120939505_388695128820850_7762642661662048347_n.png

 

 

Lewaki (1).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...