Skocz do zawartości

Podania do ekipy Budowniczych

agatkahihi

Rekomendowane odpowiedzi

• 3 tygodnie później...

Nick na serwerze: 1isek 2. Wiek: 18 lat 3. Czy posiadasz TeamSpeak3/Discord i sprawny mikrofon? [Tak/Nie]: Tak 4. Jakie jest twoje doświadczenie? Budowanie od początku przygody z minecraft miałem sporą przerwę od niej ale myślę że moje budownictwo nie pogorszyło się  5. W jakim stopniu oceniasz swoje zdolności do pracy w grupie?: Dobrą jeśli trzeba mógłbym przejąć dowodzenie  choć uważam że każdy powinien mieć dane zadanie niż to że ktoś mówi co ma robić .6. Jaka jest Twoja znajomość komend związanych z budowaniem (WorldEdit, Voxel etc.)? Praktycznie żadna nie znam się na komenda raczej buduje bez ich użycia  7. W którym stylu budowania czujesz się najlepiej a w którym najgorzej? Mój styl opiera się głownie na tematyce jeśli wiem jaki temat jest budowli to jak tylko mogę staram się go odwzorować . [Dlaczego?]: Ponieważ lubię budować tematycznie coś samemu wymyśle ale dużo lepiej jak mam dany temat . 

W dniu 2.11.2021 o 21:41, agatkahihi napisał:

Cześć!

Lubisz nasz serwer, a Twoją pasją jest budowanie?

Mamy dla Ciebie dobrą informację - otwieramy zapisy do ekipy budowniczych!

Zgłosić może się każdy spełniający poniższe wymagania 😉

Wymagania:
• Minimum 14 lat
• Sprawny mikrofon i TeamSpeak3/Discord
• Przegrane minimalnie 30 godzin na serwerze

*Wasze podania na początku będą oceniane przez HeadBudowniczego, a jeśli uda wam się przejść do kolejnego etapu rekrutacji, to o waszym przyjęciu zadecyduje ostatecznie Zarząd Serwera.

Życzymy wam powodzenia i liczymy na waszą aktywność!

Zastrzeżenia:
► Zgłosić swoją kandydaturę można poprzez skopiowanie wzoru i udostępnienia podania jako odpowiedź pod tym wątkiem.

► Zgłoszenia napisane w sposób wulgarny, gorszący lub prowokatorski będą odrzucane
►Za posty niebędące zgłoszenie będą stosowane procenty zgodnie z regulaminem forum,