Skocz do zawartości
Drogi Gościu. Nie jesteś zalogowany, bądź zarejestrowany na naszym forum, ale pomimo tego możesz tworzyć wątki i odpowiadać w tematach, z tym że wszystkie Twoje wiadomości będą musiały zostać ręcznie zatwierdzone przez Administratora. Z tego powodu zachęcamy Cię do założenia konta (bądź zalogowania), aby uniknąć tych ograniczeń.

utrudnienie zdobywania materialu


glupek

Wyróżnione odpowiedzi

Twój nick (z serwera): glupek13
Propozycja dotyczy (tytuł): zdobywania zasobów
Opis propozycji: możliwość zdobywania diamentów powinna zostać mocno ograniczona, innych surowców także, gra byłaby ciekawsza gdyby nowy gracz na samym początku nie mógł zdobyć diamentowego oporządzenia. dobrze jakby na start się to zamykało na powiedzmy skórzanej/złotej zbroi, bo obecnie byle noobek może se skołować seta równając się przynajmniej częściowo poziomem majątkowym z stałymi graczami. (to dosłownie kwestia kilku godzin, piszę jako nowy gracz). by osiągnąć rezultat o którym piszę należałoby zmodyfikować system wydobywania surowców, jednak nie na zasadzie szans (chociaż też można), a na poziomie/przegranym czasie gry/innym czynniku określającym status gracza, by ten po prostu nie miał możliwości zdobycia diamentów, czy też nawet żelaza na samym początku gry. zrównanie gospodarki jest ważne, moja wizja jest taka - że taki gracz co przegrał z dwadzieścia godzin mógłby sobie po czasie co najwyżej kupić jedną, dwie sztabki żelaza na ten mieczyk czy inne śmiercionośne wiertła zagłady.
Dodatkowe SS'y: -

  • Haha 3
  • Nie ośmieszaj się 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny pomysł

Aczkolwiek jestem na nie 

Zepsułoby to ekonomię serwera 

Teraz koxy są po 20/25k to ceny w takiej sytuacji by było po jakieś 80/90k,co jest przesada 

Do odrzucenia 

  • Superka 1
 

05.04.21r [*]

 

 

222.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tym, że jest łatwo bo sam mając zaledwie 60h w zasadzie to nie mam co robić a gra polega na farmieniu pieniędzy. Z drugiej strony trzeba pamiętać o graczach którzy w tym momencie proszą o przedmioty/dolarki na chacie i gdy się zapytasz takiego osobnika jaki jest w tym sens, żeby wchodzić na serwer i błagać o itemy czy też hajs to dostajesz odpowiedź "każdy tak robi". Moim zdaniem ekonomia serwera jest na tyle zrównoważona, że mogą tu grać wszyscy no bo nie oszukujmy się, gdy wejdzie jakiś młodszy użytkownik i zobaczy iż jest za trudno to po prostu wychodzi a tego nikt nie chce. Zgadzam się również z tym co napisał kolega wyżej, przez takie zmiany ceny by poszły w górę co za tym idzie taki Maciuś który wszedł na serwer żeby pograć z kolegą będzie miał duży problem a i bez tych zmian dla pewnej liczby graczy zebranie 20.000$ to spory mur do przeskoczenia.

Sam pomysł jest dobry i życzę powodzenia z następnymi propozycjami.

Neutralny  

1327915121-U74000.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak więc osobo rozpatrująca - jak widzicie, jest to realny problem tego środowiska i cena poświęcenia kilku mniej ogarniętych graczy w zamian za utrzymanie graczy potencjalnie stałych jest adekwatna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to, co tutaj piszesz jest całkowicie nietrafione, ponieważ taki koncept bardziej by pasował do długoterminowego serwera hardcore. problem z ekonomią leży gdzie indziej, a wydobywanie niektórych surowców jest już i tak na tyle utrudnione, że czasami odpycha to od dalszej rozgrywki. zdobywanie itemów tutaj jest dosyć czasochłonne, ale i tak ludzie bardziej zaradni szybko sobie poradzą z tym, jak mnożyć kapitał i to nie zależy tylko od tego ile ktoś gra, ale też od tego, czy ktoś umie sobie rozpracować jakiś plan na zarabianie. surowce z kopalni to nie jest jedyny sposób zarobku, a problem z ekonomią, tak jak już mówiłem, leży gdzie indziej. do odrzucenia

 

 

realcraft forum.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle, że mi nie chodzi tylko i wyłącznie o zarobek, mam tu na myśli sytuację, w której kilka godzin po wejściu masz już całe diamentowe wyposażenie i starczy ci na zrobienie jeszcze dwóch takich samych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...