Skocz do zawartości

Kuba123K

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    140
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

182 Dobry

O Kuba123K

  • Tytuł
    Starszy Użytkownik
  • Urodziny 03/08/2008

Informacje

  • Pseudonim/Nick
    Kuba123K
  • Płeć
    Chłopak
  • Województwo
    mazowieckie

Ostatnie wizyty

1519 wyświetleń profilu
  1. na tak powody u @McStasio i @misiaczek :]
  2. wiesz, stasia porwale... znaczy co? a moze teraz stas?
  3. Kiedyś znikną shulker z beaconem komus xddd nie ten dzial do odrzucenia xd
  4. Nick: Kuba123K *Nick osoby, z którą dzielisz IP: ZOORtheKID **Nicki osób, z którymi dzielisz IP: ZOORtheKID Kim jest dla Ciebie osoba, z która dzielisz IP: kuzyn brat czy jak to sie nazywa nwm Czy otrzymałeś już blokadę za MK/Multikonto (Jeśli tak to na jakich kontach): nie Czy podane konta zostały już zarejestrowane na serwerze (Tak/Nie, jakie konta): tak Zapraszam na ts.realcraft.pl w celu weryfikacji konta //zienteKK
  5. Jestem na tak Ludzie mają enchanty i trzeba mieć coś do nich aby zdjąć enchant czy coś połączyć w kowadle więc na tak pozdrawiam
  6. c chej ja tez dzis wracam <chyba?> xdd 🥳

  7. Nick: @Kuba123K *Nick osoby, z którą dzielisz IP: @Stachu123 Kim jest dla Ciebie osoba, z która dzielisz IP: Brat Czy otrzymałeś już blokadę za MK/Multikonto (Jeśli tak to na jakich kontach): Nie wiem czy sie liczy ale, tak Kuba123K Czy podane konta zostały już zarejestrowane na serwerze (Tak/Nie, jakie konta): Tak Zapraszam na ts.realcraft.pl w celu weryfikacji konta //zienteKK
  8. trudneeee jaharis kiss juzomi kill <sory no> anielkea marry papaniosQ McStasio Tadzio_
×
×
  • Dodaj nową pozycję...